داروخانه شبانه‌روزی دکتر گیتی نورد

1401-11-10 10:21:05

 

یک ضرب‌المثل رایج وجود دارد که می‌گویند حادثه خبر نمی‌کند، ابتلا به بیماری یا نیاز به دارو نیز در زمره این حوادث قرار می‌گیرد. به طور معمول دارو در تعداد مورد نیاز برای افراد طبق تجویز پزشک خریداری می‌شود؛ ولی گاهی اوقات در شرایط ضروری نیاز به تهیه دارو در مدت‌زمان کوتاهی است. در چنین شرایطی ضرورت وجود داروخانه شبانه‌روزی احساس می‌شود. در ادامه به بررسی داروخانه دکتر گیتی نورد و محل قرارگیری آن می‌پردازیم.

داروخانه شبانه روزی تهران

احساس نیاز به دارو در زمان‌های مختلف غیر از ساعات اداری این ایده را ایجاد کرد که داروخانه‌های شبانه روزی تاسیس شوند. برخی از دارو‌ها وجود دارند که تنها با نسخه فروخته می‌شوند؛ بنابراین باید موقعیتی فراهم باشد تا بتوان نیاز‌های دارویی افراد در هر لحظه تامین شود تا شاهد مرگ یا حاد شدن بیماری به دلیل تاخیر در تهیه دارو یا نرسیدن داروی مورد نیاز به بیمار نباشیم. در ادامه این مقاله به معرفی ویژگی‌های داروخانه‌های شبانه روزی خوب می‌پردازیم تا شما به راحتی بتوانید خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

ویژگی‌های یک داروخانه شبانه روزی خوب

شاید در نگاه اول این سوال برای شما ایجاد شود که داروخانه تنها از روی نسخه دارو‌های نوشته شده را برای مراجعه‌کنندگان تامین می‌کند و فرقی میان داروخانه‌های مختلف در سطح شهر وجود ندارد؛ پس دسته‌بندی به داروخانه خوب وجود ندارد. ولی شما با ویژگی‌های ذکر شده می‌توانید به راحتی به این تفاوت پی ببرید.

·موقعیت مکانی و محل قرار گیری داروخانه

یکی از موارد مهم توجه به موقعیت مکانی داروخانه است تا در هر ساعت از شبانه‌روز به راحتی بتوانید به آن جا مراجعه کنید. معمولا داروخانه‌های شبانه روزی اگر در خیابان اصلی واقع شده باشند در این صورت دسترسی به راحتی صورت می‌گیرد. یک داروخانه شبانه روزی خوب، داروخانه شبانه روزی دکتر گیتی نورد است که در محله سهروردی واقع شده است. این داروخانه از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی مراکز متعددی نظیر موزه عکسخانه شهر و کلینیکی دامپزشکی واقع شده است که شما در صورت نیاز به راحتی در هر ساعتی از شبانه‌روز به راحتی می‌توانید دارو‌های مورد نیاز خود را تهیه کنید.

·تامین نیاز‌های دارویی

تامین دارو یکی از مهم‌ترین نیاز‌هایی بود که باعث ایجاد داروخانه‌های شبانه روزی شد. مسئله تامین دارو تنها محدود به ساعات خاصی نمی‌شود و باید یک داروخانه شبانه روزی خوب بتواند نیاز‌های مراجعه‌کنندگان خود را تامین کند. معمولا داروخانه‌ها یک انبار داروئی مجزا از قفسه‌های اصلی دارند که زمان‌بندی و بررسی وضعیت دارویی در انبار و قفسه‌ها باید به دقت صورت گیرد مخصوصا برای برخی از اقلام دارویی که پرفروش هستند و گاها به دلیل همین نیاز بالا، در زمان‌های کوتاهی نیاز به تمدید و شارژ قفسه وجود دارد.

تعداد پرسنل

علاوه بر موارد ذکر شده یکی از ویژگی‌های مهم هر داروخانه شبانه روزی خوب، داشتن پرسنل متعهد به کار و با اخلاق است. این موضوع در داروخانه شبانه روزی که ساعت کاری حدودا ۱۲ ساعتی بیش‌تر نسبت به داروخانه‌های دیگر دارند بیش‎تر بولد می‌شود. برای افزایش بازدهی هرچه بیش‌تر پرسنل باید حداقل دو شیفت پرسنل در چنین داروخانه‌هایی وجود داشته باشند. داشتن پرسنل و کادر اجرایی خوب در داروخانه سبب می‌شود که خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود و هم‌چنین در این حین نیز اشتباهی به وجود نیاید.

امروزه در اغلب نسخه‌ها پزشک معالج اسم دارو یا مقدار مصرفی آن را به صورت مخفف و با حروف اختصاری می‌نویسد که داشتن یک کادر اجرایی با تجربه باعث می‌شود که روند خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان بدون صرف وقت اضافی صورت گیرد. پرسنل داروخانه اگر در تعداد مناسب باشند روند انجام امور با تقسیم‌کار مناسبی صورت می‌گیرد و پاسخگویی به مراجعین نیز با حوصله و دقت انجام می‌شود.

·دکوراسیون و نظم چیدن داروها

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد داروخانه‌ها به طور معمول دارای دو بخش قفسه‌های اصلی و انبار دارویی می‌باشند. امروزه با توجه به افزایش تعداد دارو‌ها و تولید هر یک از دارو‌ها توسط کارخانه‌های داروسازی مختلف در دوز‌های متنوع باعث شده است که برای یک نوع بیماری و دستیابی به یک خاصیت درمانی بیش از ده نوع دارو وجود داشته باشد. در چنین شرایطی برای این‌که ارائه خدمت به مراجعین در زمان کوتاهی انجام گیرد و نسخه‌پیچی هر یک از افراد به سرعت انجام شود، وجود نظم در چیدمان دارو‌ها اهمیت پیدا می‌کند.

نظم در چیدن دارو‌های تنها محدود به چیدمان بر اساس نام در قفسه‌ها نیست بلکه برخی از دارو‌ها هستند که باید در دماهای خاصی مثل دماهای یخچالی نگه‌داری شوند؛ توجه داشتن به این نکته و تنظیم دما برای این دست از دارو‌ها باعث می‌شود که اثربخشی دارو‌ها از بین نرود.

داروخانه شبانه روزی دکتر گیتی نورد

داروخانه‌های شبانه روزی ویژگی‌های ممتاز زیادی نسبت به داروخانه‌های معمول داشتند. از یکی از داروخانه‌های شبانه روزی که همه مشخصات ذکر شده را دارد می‌توان به داروخانه شبانه روزی دکتر گیتی نورد اشاره کرد. این داروخانه در محله سهروردی جنوبی واقع شده است و به راحتی می‌توانید به این محل دسترسی پیدا کنید. این داروخانه در نزدیکی بیمارستان خانواده نزاجا، بیمارستان جم و کلینیک فوق تخصصی چشم نور مطهری واقع شده است. با توجه به مدیریت خوب این مجموعه همواره در طی شبانه‌روز، آماده خدمت‌رسانی به مراجعین می‌باشد و با در اختیار داشتن کادری مجرب و با تجربه، ارائه خدمت را در زمانی بسیار کوتاه و با دقت بالا به انجام می‌رساند.

داروخانه آنلاین داروتامین

داروخانه دکتر گیتی نورد تنها محدود خرید حضوری دارو نیست؛ بلکه این مجموعه اقدام به تاسیس داروخانه آنلاین و فروض غیرحضوری دارو نیز کرده است. داروخانه آنلاین داروتامین وابسته به داروخانه دکتر گیتی نورد می‌باشد که نه تنها نیازهای دارویی را برطرف می‌کند بلکه تیم علمی داروتامین متشکل از متخصصان تغذیه و پزشکان و داروسازان با انگیزه، در صورت نیاز رژیم غذایی یا مراقبت‌های درمانی مورد نیاز را نیز به فرد ارائه می‌کنند.

سخن پایانی

همان‌طور که اشاره شد خرید دارو به منظور دستیابی به سلامت افراد یکی از ملزومات است و محدود به ساعت خاصی نمی‌شود؛ به همین دلیل ضرورت وجود داروخانه‌های شبانه روزی احساس شد. یکی از ویژگی‌های ممتاز داروخانه شبانه روزی تهران، خوب داشتن موقعیت مکانی خوب است که به این منظور داروخانه شبانه روزی دکتر گیتی نورد که در محله سهروردی تهران واقع شده است؛ که خدمات خود را به صورت شبانه روزی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

بازنشر