بهترین داروهای تقویت کننده میل جنسی و عملکرد جنسی در مردان

روابط جنسی نقشی حیاتی در یک رابطه زناشویی دارد. کیفیت روابط جنسی به سلامت جسمی و روانی هر دو طرف بستگی دارد. مردان و زنان با آگاهی از ساختار بدنی خود می‌توانند کیفیت تجربیات جنسی خود را افزایش دهند. در این راهنمای جامع، ما عوامل مختلفی را بررسی خواهیم کرد که در کاهش میل جنسی مردان نقش دارند و اینکه چگونه از این عوامل گذر کنیم و اینکه چه مکمل‌های خوراکی و قرص‌هایی تقویت کننده میل و توان جنسی در آقایان هستند. همچنین نقش مکمل‌های تقویت جنسی را در بهبود عملکرد جنسی و درمان بیماری‌هایی مانند انزال زودرس یا همان زودانزالی و اختلال نعوظ و کوتاهی آلت تناسلی را مورد بحث قرار خواهیم داد.

عوامل موثر بر میل جنسی مردان

میل جنسی در مردان می‌تواند به طور طبیعی در طول روز در نوسان باشد و عموما با افزایش سن دیرتر از خانم‌ها کاهش می‌یابد. با این حال، در بسیاری از موارد، می‌تواند تحت تأثیر عوامل داخلی و خارجی قرار گیرد. بیایید برخی از عوامل رایجی را که در کاهش میل جنسی مردان نقش دارند، بررسی کنیم.

  1. سطح تستوسترون

هورمون تستوسترون، هورمون اصلی مردانه است که البته در بدن خانم‌ها هم وجود دارد. تستوسترون مسئول تولید اسپرم و میل جنسی در آقایان است. کاهش سطح تستوسترون می‌تواند منجر به کاهش میل جنسی شود. در حالی که کاهش سطح تستوسترون با افزایش سن طبیعی است، اما راه‌هایی برای حفظ سطح مطلوب تستوسترون وجود دارد. از جمله این راه‌ها بهبود تغذیه و انجام مستمر ورزش‌های فیزیکی و داشتن رابطه جنسی مستمر است که باعث افزایش طبیعی سطح تستوسترون می‌شود. همچنین با استفاده از برخی از داروها مانند آمپول تستوسترون و آمپول ناندرولون و قرص متیل تستوسترون میتوان سطح این هورمون‌ها را به طور معنی داری افزایش داد. همچنین برخی از مکمل‌های خوراکی مانند کپسول تستوکپ یا آندریول (Testocap or Andriol)، تستوبوست (Testoboost) و میل بوست (Male boost) هم میتوانند سطح تستوسترون را افزایش دهند

  1. وضعیت روحی و روانی

افسردگی و سایر اختلالات خلقی می‌تواند به طور قابل توجهی بر میل جنسی مردان تأثیر بگذارد. در طول دوره‌های افسردگی، افراد ممکن است علاقه خود را به فعالیت‌هایی که برای آن‌ها لذت می‌برند، از جمله برقراری رابطه جنسی، از دست بدهند. پرداختن به رفاه عاطفی برای بهبود میل جنسی بسیار مهم است. به همین دلیل ممکن است برخی از افراد به روان پزشک مراجعه کنند و برخی از داروهای ضد افسردگی را دریافت کنند یا به روانشناس مراجعه و از مشاوره‌های روانشناسی آن‌ها استفاده کنند. همچنین مشخص شده است که برخی از مکمل‌های خوراکی و گیاهی ضد افسردگی و ضداضطراب مانند مود پلاس، والی فلور، پرفوران گل دارو، کالم انرژی، استرس کالم و… میتوانند بر بهبود عملکرد و توان جنسی بسیار موثر باشند

  1. سلامت جسمی

سلامت جسمانی و وضعیت فیزیکی نقش مهمی در میل جنسی در مردان دارد. خستگی، بیماری‌های مزمن و برخی داروها می‌توانند بر عملکرد و میل جنسی تأثیر منفی بگذارند. داشتن یک روتین زندگی سالم، از جمله ورزش منظم و پیگیری یک رژیم غذایی متعادل، می‌تواند وضعیت عملکرد جنسی را افزایش دهند. همچنین استفاده از برخی از مولتی ویتامین‌ها به خصوص مولتی ویتامین‌های مخصوص آقایان مانند قرص ول من، قرص من ویت، قرص بایوبیسیس آقایان میتوانند باعث افزایش توان فیزیکی و افزایش حالت روحی و همچنین بالابردن عملکر جسمی در آقایان شود

  1. مسائل مربوط به روابط با شریک عاطفی

تعارض، مشکلات ارتباطی و فاصله عاطفی در یک رابطه می‌تواند میل جنسی را کاهش دهد. ارتباط موثر و صادقانه با شریک زندگی خود و جستجوی کمک حرفه‌ای می‌تواند کیفیت رابطه جنسی شما را بهبود بخشد. توصیه میشود افرادی که در رابطه با شریک زندگی و پارتنر خود دچار مشکل هستند از کمک متخصصین و مشاورین متخصص این حوزه کمک بگیرند

نقش داروها و مکمل‌های تقویت کننده جنسی آقایان

با همه این اوصاف ممکن است که فرد در شرایط روحی و فیزیکی خاصی قرار بگیرد که احتیاج باشد تا با کمک مکمل‌ها و قرص‌های تقویت کننده جنسی و داروهای خوراکی مانند قرص ویاگرا ،قرص سیالیس ، قرص داپوکستین و قرص وگادول برخی از این مشکلات را برطرف نماید

در ادامه این مقاله به بررسی داروها و مکمل‌های تقویت کننده جنسی که باعث افزایش میل جنسی در آقایان می‌شوند می‌پردازیم

داروها و مکمل‌های تقویت کننده جنسی در آقایان و به خصوص مکمل‌های گیاهی برای افزایش میل جنسی و عملکرد جنسی در آقایان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. برای اینکه بدانیم که این داروها و مکمل‌های تقویت کننده جنسی آقایان چه نقش و عملکردی در بهبود عملکرد جنسی آقایان دارند، شما را به خواندن ادامه این مقاله دعوت میکنیم

  1. تقویت میل جنسی

مکمل‌های تقویت جنسی آقایان می‌توانند با افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی، افزایش حساسیت و متعادل کردن سطح هورمون‌ها به تقویت میل جنسی و میل جنسی کمک کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند مواد مغذی ضروری را فراهم کنند که از سلامت جنسی حمایت می‌کند.

  1. درمان زود انزالی

انزال زودرس یک اختلال رایج در عملکرد جنسی در آقایان است که می‌تواند بر رضایت جنسی تأثیر منفی بگذارد. برخی از مکمل‌های تقویت کننده جنسی و داروهای تقویت کننده جنسی حاوی موادی هستند که می‌توانند به تاخیر در انزال کمک کنند و تجربه جنسی رضایت‌بخش‌تری داشته باشند.

  1. بهبود نعوظ

وقتی فردی از نظر جنسی هیجان زده و تحریک می‌شود، جریان‌خون در شریان‌های آلت‌تناسلی افزایش می‌یابد که باعث منقبض شدن ماهیچه‌های که در رگ‌های خونی آلت تناسلی وجود دارند می‌شود. منقبض شدن این ماهیچه‌ها این اجازه را می‌دهد تا جریان خون از طریق شریان‌های آلت تناسلی افزایش یابد و باعث ایجاد نعوظ شود. نعوظ زمانی به پایان می‌رسد که خون موجود در حفظه‌ها و رگ‌های خونی که در آلت تناسلی قرار دارند، از طریق سیاهرگ‌های آلت تناسلی به جهت خارج از آلت جریان یابند.

اختلال نعوظ می‌تواند باعث ناراحتی بسیاری از مردان باشد و یکی از شایع‌ترین اختلال‌های جنسی در آقایان است. بسیاری از داروها و مکمل‌های تقویت کننده جنسی با خواص گشادکنندگی عروق می‌توانند جریان خون آلت تناسلی را بهبود بخشند و نعوظ را تسهیل و حفظ کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند از سلامت کلی و استقامت جنسی حمایت کنند. از جمله این داروها قرص سیلدنافیل یا ویاگرا و قرص تادالافیل یا سیالیس می‌باشد

بهترین مکمل‌های تقویت جنسی مردان

وقتی صحبت از انتخاب مکمل مناسب برای تقویت جنسی مردان می‌شود، ضروری است که برندهای معتبری را در نظر بگیرید که ایمنی و کیفیت را در اولویت قرار می‌دهند و خوردن آن‌ها تغییر مثبت و موثری بر تقویت قوای جنسی داشته باشد. در اینجا برخی از بهترین مکمل‌های موجود وجود دارد:

کپسول ایکس‌اید گلدن لایف X-Ade Golden life

قرص ایکس اید، یکی از موثرترین مکمل‌های تقویت کننده جنسی آقایان و خانم‌ها می‌باشد. این قرص در بسته‌بندی‌های ۶۰ عددی تحت لیسانس گلدن لایف استرالیا تولید و بسته‌بندی می‌شود. ایکس‌اید یکی از معروفترین مکمل‌های تقویت جنسی است که اثرات مثبت خود را در طول زمان بر افزایش عملکرد جنسی نشان داده است و در نسخه بسیاری از متخصصان اورولوژیست دیده میشود

خواص قرص ایکس‌اید گلدن لایف X-Ade:

قرص X-Ade اثرات موثر زیادی بر توان جنسی آقایان دارد، از جمله این خواص:

افزایش میل جنسی در زنان و مردان

حفظ و بهبود گردش خون در اندام‌های جنسی

تقویت عملکرد جنسی در آقایان و خانم‌ها

بهبود استقامت جنسی و افزایش انرژی و توان بدنی

مقابله با استرس‌های کاهش دهنده‌ی میل جنسی

ترکیبات قرص x ade گلدن لایف: 

قرص ایکس‌اید شامل ترکیبات گیاهی و مواد معدنی و مغذی زیر است:

جینسینگ پاناکس: جینسینگ باعث بهبود میل و عملکرد جنسی می‌شود. جینسینگ همچنین به حفظ گردش خون، مقابله با استرس و افزایش سطح انرژی کمک می‌کند جینسینگ در درمان اختلال نعوظ بسیار موثر است.

جینسینگ سیبری: این ترکیب مقاومت بدن را در برابر استرس‌های محیطی بالا میبرد. جینسینگ سیبری سیستم ایمنی بدن را تحریک می‌کند و حالت روحی و نشاط را افزایش می‌دهد.

خارخسک: خارخسک گیاه دارویی است که باعث افزایش استقامت و بهبود میل جنسی می‌شود. همچنین با افزایش سطح انرژی به حفظ گردش خون اندام‌های جنسی و افزایش تحریک جنسی کمک می‌کند. خارخسک در درمان اختلال نعوظ نقش موثری دارد.

گرده لیوه (گیاه عقیم): این گیاه با افزایش گردش خون اندام‌های جنسی باعث بهبود عملکرد نعوظ و درمان ناتوانی جنسی می‌شود.

ویتامین ب۲ و ب ۳ و ب ۶: این ویتامین‌ها چرخه‌های متابولیک را فعال و سطح انرژی بدن را افرایش می‌دهند. ویتامین‌های گروه B نقش مهمی در تولید هورمون‌های جنسی دارند. ویتامین B۳ باعث گشاد شدن عروق و بهبود گردش خون اندام‌های جنسی می‌شود.

زینک: روی در متابولیسم هورمون‌های تولید مثل نقش دارد و برای تخمک گذاری، عملکرد بیضه‌ها، شکل گیری و بلوغ اسپرم‌ها و لقاح ضروری است. در مردان غدد پروستات بیشترین مقدار مصرف زینک را دارند.

ویتامین E: این ویتامین میل جنسی را تقویت می‌کند و علاوه بر حفظ گردش خون اندام‌های جنسی باعث افزایش مقدار و بهبود عملکرد اسپرم‌ها می‌شود.

منیزیم: این ماده معدنی ضروری باعث تنظیم تولید هورمون‌ها جنسی و افزایش سطح انرژی بدن می‌شود. منیزیم عملکرد ماهیچه‌ها را بهبود و با استرس مقابله می‌کند.

قرص ویگرکس پلاس VigRX Plus

قرص تاخیری VigRX Plus یک مکمل شناخته شده و موثر برای بزرگ‌کنندگی دائمی آلت تناسلی و افزایش توان جنسی آقایان می‌باشد.

خواص قرص ویگرکس پلاس: 

قرص ویگرکس پلاس دارای خواص زیر است:

افزایش اندازه و طول آلت تناسلی آقایان

تقویت نعوظ در مردان

افزایش میل جنسی

بهبود کیفیت ارگاسم

خواص تاخیری برای اقایان

ترکیبات قرص ویگرکس پلاس

قرص ویگرکس پلاس شامل موارد زیر است:

اپیمدیوم سگزایتوم: این گیاه به عنوان یک تقویت کننده جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مواد فعال آن به نام‌های اپیمدین و اپیمدین سگزایتین شناخته می‌شوند که به بهبود عملکرد جنسی کمک می‌کنند.

ترنرا آفیسینالیس: این گیاه دارای ماده‌ای به نام دمیانین است که به عنوان یک محرک جنسی طبیعی شناخته می‌شود. این گیاه میل و توان جنسی را افزایش میدهد

ال آرژنین: این ماده می‌تواند به بهبود گردش خون و عملکرد جنسی کمک کند.

جینسینگ کره ای: این گیاه مواد فعالی به نام ژینزنوزایدها دارد که به بهبود عملکرد جنسی و افزایش انرژی کمک می‌کنند.

زردچوبه: این گیاه دارای ماده فعال کورکومین است که به عنوان یک ضد التهاب طبیعی شناخته می‌شود. زردچوبه می‌تواند به بهبود عملکرد جنسی و کاهش التهابات در سیستم تناسلی کمک کند.

پیپرین: به عنوان یک ترکیب فعال در فلفل سیاه می‌تواند به جذب موثر ترکیبات دیگر در فرمول محصول کمک کند.

کپسول ماکاویت‌ام یوروویتال EuRho Vital Macavit M

کپسول ماکاویت‌ام یوروویتال macavit حاوی ترکیبات گیاهی و ویتامین‌هایی است که باعث تقویت میل جنسی و بالابردن توان جنسی آقایان می‌شود. ماکاویت‌ام به حفظ سلامت جنسی و بهبود باروری در آقایان کمک می‌کنند. ماکاویت ضمن تحریک و حفظ حالت نعوظ باعث کاهش خستگی، افزایش سطح تستسترون می‌شود

خواص کپسول ماکاویت‌ام یوروویتال macavit

قرص ماکاویت‌ام دارای این ویژگی‌ها میباشد:

افزایش میل و توان جنسی آقایان

کاهش خستگی‌های جسمانی و مدیریت فشارهای روانی

حفظ و تقویت حالت نعوظ

دارای خاصیت آنتی اکسیدان

موثر در تقویت سیستم ایمنی

مناسب برای حفظ میزان طبیعی هورمون تستوسترون

ترکیبات موجود در Macavit M:

ماکاویت‌ام یورویتال سرشار از ویتامین‌ها، مینرال‌ها و ۱۹ آمینواسید مفید است که باعث افزایش سوخت‌وساز و تولید انرژی در بدن می‌شوند.

از مهمترین ترکیبات موجود در ماکاویت‌ام میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

گیاه گوارانا: عصاره گیاه گوارانا سرشار از کافئین است. این گیاه یک محرک و انرژی‌زا است که برای تقویت عملکرد ورزشی و جنسی در آقایان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

آرژنین: آرژنین پیش ساز ماده نیتریک اکساید است که باعث گشاد شدن رگ‌های خونی و افزایش خون‌رسانی به آلت تناسلی آقایان شده و همچنین باعث افزایش کیفیت نعوظ می‌شود. آرژنین باعث تقویت قوای جنسی آقایان شده و مشکلاتی از قبیل انزال زودرس و اختلالت نعوظ را برطرف می‌کند.

سلنیوم: ماده معدنی با خواص آنتی‌اکسیدانی قدرتمند در ترکیب ماکاویت‌ام است که باعث افزایش قدرت جنسی و باروری در آقایان می‌شود. سلنیوم همچنین در تولید تستوستروون و همچنین تکامل اسپرماتوزوئیدها نقش مؤثری دارد.

روی (زینک): زینک یک مینرال ضروری برای بدن خصوصا برای سلامت دستگاه تناسلی و باروری آقایان است. کمبود روی در رژیم غذایی بسیار شایع است و همین مسئله در آقایان باعث کاهش میل جنسی، کاهش تعداد اسپرم‌ها و کاهش تولید هورمون تستوسترون می‌شود. روی یک آنتی‌اکسیدان قوی است که از سلول‌های جنسی در مقابل رادیکال‌های آزاد آسیب‌رسان محافظت کرده و تحریک‌پذیری جنسی را افزایش می‌دهد.

قرص ایکسوویت فورت هلث‌اید Health Aid Xovit Forte

قرص ایکسوویت فورت محصول شرکت هلث‌اید غنی از ویتامین‌های ضروری، اسیدهای آمینه و مواد معدنی است که در تقویت قوای جنسی آقایان موثر است. مصرف ایکسوویت فورت سبب افزایش میل جنسی و رفع خستگی و استرس‌های ذهنی و جسمی می‌شود. ایکسوویت هم یکی از معروفترین مکمل‌های تقویت کننده جنسی در بازار دارویی ایران است

خواص و ویژگی‌های قرص ایکسوویت فورت هلث‌اید

ایکسوویت فورت هلث اید، ویژگی‌های تقویت کننده جنسی بالایی دارد. از جمله این ویژگی‌ها موارد زیر است:

سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری برای حفظ و تقویت سلامت جنسی

موثر در افزایش میل جنسی در خانم‌ها و آقایان

کمک به کاهش خستگی و فشارهای روانی و جسمانی

ترکیبات سازنده قرص ایکسوویت فورت هلث اید:

ایکسوویت شامل ترکیبات زیر است:

ویتامین C ۱۰۰ میلی گرم، ویتامین E ۶۷میلی گرم، زینک۱۵ میلی گرم، سلنیوم۲۰۰ میکروگرم، ال آرژنین ۲۵۰میلی گرم، ال-کارنیتین ۵۰ میلی گرم، ال-متیونین۵۰ میلی گرم، ال-فنیل آلانین۵۰ میلی گرم، عصاره جینسینگ کره ای۶۰ میلی گرم، عصاره جینکوبیلوبا ۵۰ میلی گرم

کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو مخصوص آقایان Simple You Arginmax Forte

کپسول آرژین مکس فورت مخصوص آقایان مکمل تقویت کننده جنسی با فرمولاسیون منحصر به فرد است و از مواد تقویت کننده طبیعی جنسی. تشکیل است. آرژین مکس فورت همچنین به صورت فرمولی خاص برای خانم‌ها هم در بازار دارویی ایران وجود دارد

موارد مصرف کپسول آرژین مکس فورته

کپسول آرژین مکس فورت دارای خواص زیر است:

طولانی‌تر شدن زمان نعوظ و مقاربت جنسی

کمک به افزایش تمرکز، اعتماد به نفس جنسی و بازیابی لذت تجربه جنسی

بهبود کیفیت مایع منی و افزایش میزان اسپروماتوژنز (تولید اسپرم) جهت باروری

کمک به افزایش میل جنسی و تقویت رابطه و تجربه جنسی

تسلط بر زمان، قدرت، کیفیت و مدت رابطه جنسی

بهبود عملکرد فیزیکی و استقامت جنسی و جسمی

اثر محافظتی بر روی قلب و رگ‌های خونی

کمک به بهبود تقویت سیستم ایمنی

درمان قطعی زودانزالی در آقایان

کمک به درمان ناباروری آقایان

ترکیبات قرص آرژین مکس فورت مخصوص آقایان

آرژین مکس فورت دارای تریکبات سازنده زیر است:

ال آرژنین، ال سیترولین، عصاره جینکوبیلوبا، نیکوتین، عصاره گیاه خارخاسک، جینسینگ و زعفران، روی و سلنیوم

قرص ارکتومکس کاروسوس نچرال هلث Carusos Natural Health Erecto Max

قرص ارکتومکس کاروسوس نچرال هلث یک مکمل تقویت جنسی گیاهی مخصوص آقایان است. ارکتومکس به افزایش سلامت جنسی، عملکرد فیزیولوژیک بدن، افزایش میل جنسی، بهبود سطح انرژی و عملکرد عضلات کمک موثری می‌کنید. قرص ارکتومکس می‌تواند به عنوان مکمل همراه با داروهای ناباروری در مردان به حفظ سطح نرمال تستوسترون، بلوغ سلول‌های اسپرم ساز و تحرک و تقویت اسپرم کمک می‌نماید.

ویژگی‌های قرص ارکتومکس کاروسوس نچرال هلث

مکمل ارکتومکس دارای خواص زیر است:

افزایش میل و توانایی جنسی

کاهش اختلالات نعوظ و بهبود عملکرد جنسی

افزایش کیفیت و تحرک اسپرم

حفظ سلامت جنسی

تامین انرژی و رفع ضعف و خستگی

حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان و گیاهان طبیعی

تنظیم هورمون‌های مردانه

افزایش لذت و کیفیت رابطه جنسی

ترکیبات قرص ارکتومکس کاروسوس نچرال هلث

ترکیبات سازنده قرص ارکتومکس موارد زیر میباشند:

دانه شنبلیله ۹.۹g، ریشه گزنه ۱ گرم، منیزیم 225mg، ویتامین B۶.۴. 9mg، ریشه پاناکس جینسینگ ۱.۳۵g، گیاه جو دو سر۱g، زینک آمینو اسید شلات75mg

قرص میل بوست نوتراکس Nutrax Male Boost

قرص میل بوست نوتراکس Male Boost یک مکمل خوارکی برای تقویت میل جنسی آقایان و همچنین کمک به افزایش سلامت جنسی مردان است. این مکمل تثویت کننده جنسی محصول شرکت نوتراکس بوده و می‌توان آن را یک مولتی ویتامین جهت افزایش قدرت و توان میل جنسی در آقایان دانست.

موارد مصرف قرص میل بوست نوتراکس:

قرص میل بوست نوتراکس دارای خواص تقویت قوای جنسی زیر است:

تقویت قوای جنسی مردان

بهبود گردش خون

کمک به بهبود اختلال نعوظ در مردان

ایجاد تاخیر در انزال و درمان زود انزالی

جلوگیری از خستگی

کمک به افزایش سطح تستسترون در مردان

افزایش رضایت جنسی در آقایان

بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن

بهبود عملکرد سیستم تناسلی

کمک به بهبود قوای باروری

ترکیبات قرص میل بوست نوتراکس:

هر ۲ عدد قرص میل بوست دارای ترکیبات زیر است:

ال آرژنین ۲۱۰ میلی گرم، عصاره چوب ماکا ۲۰۰ میلی گرم، عصاره چوب آشوآگاندا ۲۰۰ میلی گرم، عصاره دانه شنبلیله ۱۰۵ میلی گرم، تریبولوس ۱۰۰ میلی گرم، عصاره گزنه ۸۵ میلی گرم، جینسینگ ۷۵ میلی گرم، زنجبیل ۷۵ میلی گرم، عصاره دانه کاکائو ۵۰ میلی گرم، عصاره دانه کرفس ۲۵۰ میلی گرم، کوردیسپس ۲۵ میلی گرم، کوئرستین ۲۵ میلی گرم، دامیانا ۲۵ میلی گرم، ویتامین ب۳ ۱۶ میلی گرم           

لیبیدو بوستر گرین نیچر Green Nature Linido Booster

قرص لیبیدو بوستر با تأثیر بر تنظیم هورمون‌های جنسی از جمله تستوسترون و کمک به منظم شدن ترشح آن‌ها، باعث افزایش میل جنسی در مردان و خانم‌ها می‌گردد. لیبیدو بوستر با کمک به بهبود فعالیت ماهیچه و رفع خستگی آن‌ها، باعث بهبود عملکرد جنسی می‌گردد.

خواص قرص لیبیدو بوستر گرین نیچر

قرص لیبیدو بوستر برای موارد زیر کاربرد دارد:

بهبود عملکرد فیزیکی و نشاط جنسی

بهبود اختلالات جنسی در هر دو جنس

بهبود قدرت و حساسیت جنسی

بهبود اختلال نعوظ

تسکین علائم یائسگی مردان و زنان

اجزای سازنده قرص لیبیدو بوستر گرین نیچر

گیاه اپیمدیوم: ماده موثر این گیاه ایکارین است که خون‌رسانی اندام‌های تناسلی بانوان و آقایان را افزایش داده و تحریک جنسی را بالا می‌برد. ایکارین همچنین می‌تواند اثر محافظتی روی اسپرم داشته و آن‌ها را از آسیب سلولی ناشی از تخریب در امان نگه دارد. همچنین در افزایش هیجانات جنسی موثر است.

گیاه موریندا افیسینالیس: ماده موثر این گیاه پلی ساکاریدهای موجود در آن به نام MOP است. ماده موثر این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان است که با اثر بر شرایط اکسیداتیو استرس می‌تواند میزان فاکتورهای التهابی را کاهش داده و از طرف دیگر فرایند پیر شدن را به تعویق می‌اندازد.

گیاه خارخاسک: این گیاه سرشار از ساپونین‌های مختلف و از جمله مهم‌ترین این ساپونین‌ها، پروتودیوسین است. این گیاه سبب ترشح نیتریک اسید شده و جریان خون را در اندام جنسی افزایش می‌دهد و باعث تحریک جنسی می‌شود. لازمه حرکت اسپرم‌ها افزایش میزان آهن داخل سلولی است. گیاه خارخاسک با بالا بردن جذب آهن به داخل سلول‌ها باعث افزایش تحریک اسپرم شده و در نهایت قدرت باروری را افزایش می‌دهد.

گیاه شیزاندرا: این گیاه با کاهش شرایط اکسیداتیو استرس باعث افزایش توانایی بدن شده و میزان خستگی جسمانی را کاهش داده و در نهایت توان عضلانی را افزایش می‌دهد.

سافت ژل ارگاس لامبو Lambo Orgas

قرص ارگاس لامبو محصولی قدرتمند است که با داشتن مقادیر مناسبی از مواد معدنی و گیاهی تاثیرگذار در سلامت جنسی و برطرف کننده مشکلات دستگاه تناسلی است کپسول ارگاس لامبو مکمل تقویت کننده جنسی آقایان بسیار موثر برای رفع مشکلات نعوظ، سفت شدن و بزرگ شدن تدریجی آلت تناسلی آقایان است.

ویژگی‌های سافت ژل ارگاس لامبو

قرص ارگاس دارای خواص تقویت قوای جنسی زیر است:

تقویت سلامت جنسی

رفع مشکلات نعوظ

سفت شدن و بزرگ شدن تدریجی آلت تناسلی آقایان

از بین برنده مشکلات باروری

فرم دهی و رشد عضلات

کاهش مشکلات جنسی

ترکیبات سافت ژل ارگاس لامبو

ترکیبات موثر در کپسول ارگاس موارد زیر می‌باشد:

جینسینگ: یک گیاه انرژی‌زا بوده که در کاهش خستگی و افزایش قوای جسمی و جنسی بسیار موثر عمل می‌کند.

تریبولوس: این گیاه درواقع همان گیاه خارخاسک است که بر روی افزایش ترشح هورمون تستسترون تاثیر گذاشته و اختلال نعوظ را برطرف می‌کند.

ویتامین B۳: این ویتامین در تقویت عملکرد جنسی نقش موثری دارد.

کپسول دایان مکث پلاس دایان فارما Dayan Pharma Dayan Max Plus

کپسول دایان مکث پلاس یک مکمل کاملا گیاهی برای تقویت قوای جنسی و جلوگیری از انزال زودرس در مردان می‌باشد. این محصول بر اساس ماده موثره ساپونین که از عصاره تمبر هندی فرآوری شده و حاوی عصاره استاندارد شده گیاه Tamarindus indica می‌باشد. اگر به دنبال یک مکمل غذایی جهت افزایش قوی جنسی و پیشگیری از بروز انزال زودرس هستید، کپسول دایان مکث پلاس ممسک دایان فارما می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ویژگی‌های کپسول دایان مکث پلاس دایان فارما

دایان مکس پلاس به عنوان یک مکمل افزایش توان جنسی آقایان دارای خواص زیر است:

جلوگیری از ایجاد انزال زودرس در آقایان

تقویت قوای جنسی

ترکیبات سازنده قرص دایان مکس پلاس دایان فارما

دایان مکس براساس ماده موثره ساپونین فرآوری شده و حاوی عصاره استاندارد شده گیاه تاماریندوس ایندیکا است. همچنین میزان قابل توجهی از ویتامین‌های گروه B، E و C در ترکیبات این کپسول به چشم می‌خورد.

قرص سیکافارما پلاس بهداشت فارمد لوتوس Behdasht Pharmed Lotus Cyca Pharma

قرص سیکافارما پلاس بهداشت فارمد لوتوس در درمان زود انزالی در مردان استفاده شده و اختلالات نعوظ را بهبود می‌بخشد. این محصول میل جنسی در آقایان را افزایش داده و قدرت بدنی را بیشتر می‌کند.

ویژگی‌های قرص سیکافارما پلاس بهداشت فارمد لوتوس

کمک به درمان زودانزالی در آقایان

کمک به افزایش میل جنسی در آقایان

افزایش انرژی و قدرت بدنی

قرص سیکافارما پلاس فرآورده‌ای طبیعی حاوی عصاره گیاهان هورنی گوت وید، خارخاسک، جینسینگ کره‌ای و جنسینگ سیبری به همراه ویتامین‌ها و ریز مغذی‌ها است که به بهبود و افزایش میل در آقایان کمک می‌کند.

ترکیبات قرص سیکافارما پلاس

در هر قرص قرص سیکافارما پلاس بهداشت فارمد ترکیبات زیر موجود است

ویتامین ب ۲ ۵ میلی گرم، ویتامین ب۳ ۲۰ میلی گرم، ویتامین‌ای ۱۰۰ واحد، ویتامین ب۶ ۲۰ میلی گرم، زینک ۱۵ mg، منیزیم اکساید ۳۰ میلی گرم، عصاره جینسینگ کره‌ای ۶۷ میلی گرم، عصاره جینسینگ سیبری ۴۰ میلی گرم، عصاره تریبولوس ۱۰۰ میلی گرم، عصاره هورنی گوت وید ۱۵۰ میلی گرم

کپسول سینورکس آر ایکس اس تی پی فارما STP Pharma Sinorex Rx

کپسول سینورکس آر ایکس مکمل تقویت جنسی گیاهی و بسیار کارآمد برای درمان مشکلات جنسی آقایان است. قرص سینورکس آر ایکس، با افزایش انرژی جسمی و کاهش خستگی‌های فیزیکی و روحی، موجب افزایش قوای جنسی و جلوگیری از انزال زودرس می‌شود.

خواص کپسول سینورکس آر ایکس اس تی پی فارما Sinorex

خواص درمانی خواص کپسول سینورکس آر ایکس اس، شامل موارد زیر است:

جلوگیری از انزال زودرس

کاهش اختلالات نعوظ

افزایش میل و توان جنسی

کمک به کاهش خستگی‌های جسمی و روحی

افزایش سطح انرژی بدن

ترکیبات و مواد موثره مکمل سینورکس ایکس آر:

مواد موثره در کپسول سینورکس و خواص اصلی آن‌ها در زیر ادامه بیان شده است:

عصاره لانگ جک که در درمان مشکلات جنسی ناشی از افزایش سن کاربرد دارد. این گیاه علاوه بر افزایش میل جنسی به درمان اختلالات نعوظ، ناتوانی جنسی و ناباروری کمک می‌کند.

یوهمبین که با افزایش جریان خون‌رسانی به آلت تناسلی باعث افزایش شدت و ماندگاری نعوظ می‌شود. این ترکیب علاوه بر رفع اختلالات نعوظ به افزایش سطح تستسترون و بازگشت هیجانات جنسی کمک می‌کند.

عصاره دانه گوارانا که سیستم مرکزی عصبی را تحریک و با افزایش سطح تستسترون، توان جنسی را افزایش می‌دهد. عصاره دانه گوارانا تاثیر زیادی در افزایش انرژی و کاهش ضعف و خستگی دارد.

عصاره جینسینگ که به تقویت میل جنسی و افزایش مدت زمان نعوظ کمک می‌کند. این گیاه نقش به‌سزایی در رفع استرس و تقویت سلامت عمومی بدن دارد.

عصاره ساوپالمیتو که یکی از گیاهان دارویی برای درمان مشکلات جنسی است

ال آرژینین که باعث افزایش انبساط عروق آلت تناسلی می‌شود.

ویتامین B۳ تاثیر به‌سزایی در افزایش هورمون جنسی و بهبود اوج لذت جنسی دارد.

قرص و قطره آفرودیت گل دارو Goldaru Aphrodit Tablet and Drop

قرص روکش ‎دار آفرودیت گل دارو و قطره آفرودیت گل دارو از مواد موثره گیاهی مانند زعفران، زنجبیل، دارچین و خارخاسک می‌‎باشد که برای درمان ناتوانی‌‎های جنسی، انزال زودرس و افزایس تمایلات جنسی آقایان کاربرد دارد

کاربردهای کمک درمانی قطره و قرص آفرودیت گل دارو:

درمان ناتوانی‌های جنسی

افزایش تمایلات جنسی بانوان و آقایان

پیشگیری و درمان انزال زودرس

بهبود اختلال نعوظ

ترکیبات تشکیل دهنده قطره قرص آفرودیت گل دارو:

قطره و قرص روکش دار آفرودیت دارای ترکیبات گیاهی خاصی هستند که به همراه خواص درمانی آن‌ها در ادامه مطلب ذکر میکنیم:

خارخاسک یا (Tribulus terrestris): این گیاه تعداد اسپرم‌ها را افزایش می‌دهد و برای افرادی که به دلیل کمبود اسپرم دچار عقیمی شده اند، بسیار مفید می‌باشند. تریبولوس باعث افزایش تحرک اسپرم‌ها و میزان زنده ماندن آن می‌شود. خارخارسک برای افزایش میل جنسی زنان هم استفاده می‌شود

دارچین یا ((Cinnamon: دارچین گیاهی با طبع گرم و خشک است. این گیاه میزان اسپرم‌ها را افزایش می‌دهد. در طب سنتی از دارچین جهت بیشتر شدن قوای جنسی به کار برده می‌شود.

زعفران یا ( (saffron: زعفران دارای خواص ضد افسردگی است و باعث افزایش مود می‌شود. این گیاه همچنین تقویت کننده قوای جنسی است.

زنجبیل یا (Ginger): زنجبیل در طب سنتی برای تقویت قوای جنسی کاربرد دارد

کپسول پاورگل گل دارو Gol Darou Powergol Capsule

قرص پاورگل شرکت گل دارو برای درمان و ضعف جنسی استفاده می‌شود. این قرص فواید زیادی دارد که در زیر بیان میشود:

فواید و خواص کپسول پاورگل گل دارو:

موثر در افزایش قدرت جنسی مردان

کمک به مقابله با ناتوانی و ضعف جنسی

برخورداری از ترکیبات گیاهی موثر

ترکیبات تشکیل دهنده قرص پاورگل گل دارو:

از مهم‌ترین ترکیبات کپسول پاورگل گلدارو می‌توان عصاره خشک سبل، عصاره خشک دامیانا، عصاره یوهمبین، پودر ریشه جینسینگ، ژل رویال، ویتامین ث، ویتامین ای، زینک و سلنیوم را نام برد کرد که هرکدام در تقویت سلامت جنسی مردان اثر بسیار مطلوبی دارند.

کپسول پرفورمکس هرباویوا Herbaviva PerforMex

کپسول پرفورمکس هرباویوا با دارا بودن عصاره گیاهی خارخاسک، ویتامین‌ها و مواد معدنی، سبب تقویت قوای جنسی و افزایش میل جنسی در مردان شده و علاوه بر آن سبب مزیزان تولید اسپرم را افزایش داده و موجب تقویت قدرت باروری و قوای جسمی می‌شود.

ویژگی‌های کپسول پرفورمکس هرباویوا

قرص پرفورمکس هرباویوا دارای خواص درمانی متعددی است که از جمله انها میتوان به موارد زیر اشره کرد:

تقویت قوای جنسی

بالابردن میل جنسی در مردان

تقویت قوای جسمی

افزایش میزان تولید اسپرم

تقویت قدرت باروری

مواد تشکیل دهنده کپسول پرفورمکس هرباویوا:

مهمترین مواد تقویت کننده جنسی که در هر کپسول پرفورمکس وجود دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

عصاره خارخاسک، اسید فولیک، روی، سلنیوم، Vitamin E، Vitamin C، ویتامین B۱۲

کپسول زینگا لایف سلامت گستر آرتیمان Salamat Gostar Artiman Zinga Life

کپسول زینگا لایف به افزایش قدرت جنسی و باروری در مردان کمک می‌کنند و مدت زمان تاثیر قرص تاخیری را افزایش می‌دهند. افزایش قدرت جسمی، تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به رفع خستگی و مقابله با استرس و افسردگی از دیگر مزایای استفاده از این محصول است.

مشخصات کپسول زینگا لایف سلامت گستر آرتیمان:

زینگالایف به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین مکمل‌های تقویت جنسی در آقایان دارای خواص درمانی متعددی است که مهمترین آن‌ها در زیر بیان شده است:

مقابله با افسردگی و استرس

رفع خستگی

رفع انزال زودرس

ضعف و بی‌حالی

برطرف ساختن و بهبود مشکلات جنسی آقایان

درمان اختلال نعوظ

افزایش باروری و توان جنسی

افزایش قدرت جسمانی و تقویت سیستم ایمنی بدن

مواد مؤثره کپسول زینگا لایف سلامت گستر آرتیمان:

در هر کپسول گیاهی زینگالایف سلامت گستر آرتیمان، مواو موثره و دارویی زیر موجود است:

عصاره گیاه جینسینگ، عصاره گیاه جینکوبیلوبا، عصاره گیاه خارخاسک، عصاره گیاه ماکا، عصاره گیاه آشواگاندها، عصاره گیاه اپیمدیوم، عصاره گیاه مویراپاما و عصاره گیاه گزنه

کپسول ماکامیل تارا Ganjineh Salamat Tara Macamale Caps

کپسول ماکامیل تارا مخصوص آقایان، با داشتن ترکیبات مفید به خصوص عصاره گیاه ماکا سبب تقویت قوای جنسی آقایان می‌شود. گیاه ماکا در افزایش میل و قدرت جنسی و ساخت موادی که در سیستم عصبی برای ارسال سیگنال‌ها به کار می‌روند، بسیار مفید است.

ویژگی کپسول ماکامیل تارا:

اصلی‌ترین خواص قرص ماکامیل تقویت قوای جنسی آقایان در همه بخش‌ها از جمله درمان مشکل نعوظ و زورانزالی است

ترکیبات سازنده کپسول ماکامیل تارا گنجینه سلامت

در هر ۴ کپسول ماکامیل تارا ترکیبات زیر موجود است:

آرژینین، پودر عصاره خشک گیاه ماکا، عصاره گوارانا، سلنیوم، زینک

کپسول لاوویگ سبز دارو Sabzdaru Lovig

کپسول لاوویگ سبز دارو مکملی گیاهی برای افزایش توان جنسی و تقویت کننده جنسی در مردان است. کپسول لاوویگ با بالا بردن توان جنسی به بهبود عملکرد جنسی هم کمک می‌کند.

خواص کپسول لاوویگ سبز دارو

تنظیم عملکرد غدد جنسی، بیضه‌ها و بهبود تولید هورمون‌های جنسی

تنظیم عملکرد سیستم عصبی، بهبود اضطراب و تقویت حافظه

تاخیر انزال با تاثیر بر پروستات و عضله PC

بالا بردن توان جنسی و بهبود وضعیت جنسی فرد

افزایش قدرت قلبی و عروقی و بهبود جریان خون

افزایش حالت رسیدن به اوج لذت جنسی

افزایش انرژی و بهبود شرایط فیزیکی بدن

افزایش دهنده میل جنسی

ترکیبات قرص لاوویگ

ترکیبات کپسول لاوویگ سبز دارو مخصوص آقایان شامل گیاهان کاتوآبا، مویراپاووما، سرخه ولیک، نخل اره‌ای، جینسینگ قرمز، جینکوبیلوبا، کاسکوتا و اپیمدیوم است.

این ترکیبات طبیعی نقش موثری در افزایش توان فیزیکی مردان، بهبود عملکرد قوا و بهبود زود انزالی دارند و با افزایش انرژی بدن از کاهش توانایی عمومی ناشی از عوارض بیماری و کهولت سن پیشگیری می‌کنند.

قرص دی اچ‌ای آ ۵۰ و ۲۵ میلی گرم جالینوس

مکمل دی اچ ایی‌ای جالینوس jalinous DHEA  یک مکمل ضد پیری و همچنین ماده‌ای با فواید سلامتی برای بدن است. قرص دی اچ ایی‌ای همچنین برای درمان افسردگی و علائم یائسگی استفاده می‌شود.

قرص دی اچ‌ای آ ۵۰ و ۲۵ میلی گرم جالینوس برای تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود حافظه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که دی اچ‌ای آ به تولید هورمون‌ها استروژن و تستسترون کمک می‌کند، برای تقویت قوای جنسی مردان و زنان نیز مفید بوده و می‌تواند در مردان باعث رفع اختلالات نعوظ و در زنان باعث افزایش قدرت باروری شود

ویژگی‌های قرص دی اچ‌ای آ جالینوس

قرص DHEA جالینوس دارای خواص درمانی زیر است:

تقویت قوای جنسی آقایان

بالا بردن سطح تستسترون

بهبود خلق و خو و کاهش علائم افسردگی

به تعویق انداختن روند پیری پوست

افزایش سطح هورمون جنسی

بهبود سندرم خستگی مزمن

ترکیبات دی اچ‌ای‌ای ۵۰ یا ۲۵ جالینوس:

هر قرص حاوی ۵۰ یا ۲۵ میلی گرم دی اچ‌ای آ است

قرص پروسالوشن پلاس ProSolution Plus

ProSolution Plus در واقع اکسیر قدرت مردانه است که ترکیبی از مواد مغذی، ویتامین ها، مواد معدنی و گیاهان دارویی است که برای بیش از ۴۰۰۰ سال در سنت آیورودا و طب اولیه چینی استفاده شده است

مزایای مهم قرص بزرگ کننده آلت پروسالوشن

قرص پروسالوشن دارای خواص زیر است:

افزایش سایز آلت با استفاده منظم

افزایش طبیعی میل جنسی و استقامت

حاوی داروهای تقویت کننده جنسی طبیعی

نعوظ بهتر و طولانی‌تر

بهبود سلامت جنسی و باروری مردان

کنترل انزال زود رس

افزایش اعتماد بنفس مردان

کاهش استرس و اضطراب

مواد تشکیل دهنده قرص پروسالوشن:

مواد موثره اصلی موجود در قرص پروسالوشن شامل موارد زیر است:

ریشه گیاه جینسینگ از نژاد پاناکس کره‌ای (Korean Panax Ginseng Root

ال آرژنین (L-Arginine): از دیگر موادی که در تولید قرص پروسالوشن مورد استفاده قرار می‌گیرد، آرژنین می‌باشد. این ماده با اسید آمینه‌ای که دارد در کنار اکسید نیتریک می‌تواند برای بدن بسیار مفید واقع شود. همچنین در ایجاد رابطه جنسی سالم‌تر توسط مردان کمک شایانی می‌نماید و همچنین به حفظ تمرکز در آقایان و افزایش تحمل در فعالیت‌های بدنی تاثیر داشته و در کل یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواد اولیه قابل استفاده در تولید قرص بزرگ کننده پروسالوشن می‌باشد.

گیاه ماکا: (maca) گیاه ماکا متعلق به کوه‌های آند در آمریکای جنوبی می‌باشد و در تحقیقاتی که بر روی آن انجام شده است، در افزایش تمایل جنسی در آقایان تاثیر بسیار زیادی دارد. به طور کلی یکی از مهم‌ترین مواد اولیه که به افزایش میل جنسی در آقایان کمک شایانی می‌نماید، گیاه ماکا می‌باشد.

بوتیا سوپربا: بوتیا سوپربا یک درختچه بومی تایلند، ویتنام و هند می‌باشد و از مهم‌ترین گیاه‌های دارویی در طب سنتی تایلندی به شمار می‌رود. بر اثر تحقیقاتی که بر روی این محصول شده است، این گیاه می‌تواند به تقویت جسمانی و همچنین بهبود و درمان ناتوانی جنسی کمک شایانی نماید.

شنبلیله: شنبلیله که یکی از گیاه‌های شناخته شده برای ایرانیان می‌باشد، قرن‌های گذشته به عنوان یک داروی درمانی شناخته می‌شد که مزایای بسیاری را برای آقایان داشته باشد. این گیاه می‌تواند در افزایش میزان میل جنسی آقایان کمک شایانی داشته باشد و همچنین یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین قسمت‌های درمانی برای قرص تقویتی برای مردان به شمار می‌رود.

تاثیر سبک زندگی برای تقویت میل جنسی مردان

علاوه بر مکمل‌ها و داروهای تقویت کننده جنسی در آقایان، برخی از عوامل سبک زندگی می‌تواند به افزایش میل جنسی مردان کمک کند. بیایید چند نکته عملی برای تقویت میل جنسی به طور طبیعی را بررسی کنیم:

ورزش منظم: انجام فعالیت بدنی باعث افزایش جریان خون و ترشح اندورفین می‌شود که می‌تواند خلق و خو و میل جنسی را تقویت کند.

رژیم غذایی متعادل: مصرف یک رژیم غذایی مغذی غنی از میوه ها، سبزیجات، پروتئین‌های بدون چربی و غلات کامل از سلامت کلی از جمله سلامت جنسی حمایت می‌کند.

مدیریت استرس: سطح استرس بالا می‌تواند بر میل جنسی تأثیر منفی بگذارد. تکنیک‌های کاهش استرس مانند مدیتیشن، تمرین‌های تنفس عمیق یا مشغول شدن به سرگرمی‌ها را به کار بگیرید.

ارتباط مناسی: ارتباط موثر با همسرتان در مورد خواسته ها، خیالات و نگرانی‌های شما می‌تواند صمیمیت را تقویت کرده و میل جنسی را افزایش دهد.

خواب باکیفیت: خواب آرام کافی برای حفظ تعادل هورمونی و رفاه کلی از جمله میل جنسی بسیار مهم است.

به دنبال کمک حرفه‌ای باشید

اگر مشکلات مداومی را در رابطه با میل یا عملکرد جنسی تجربه می‌کنید، ضروری است که به دنبال راهنمایی حرفه‌ای باشید. یک پزشک اورولوژیست یا یک درمانگر جنسی می‌تواند به شناسایی علل زمینه‌ای و ایجاد یک درمان شخصی کمک کند

سخن انتهایی

تقویت میل و عملکرد جنسی مردان نیازمند رویکردی کل نگر است که عوامل فیزیکی، عاطفی و سبک زندگی را در بر می‌گیرد. مکمل‌ها و داروهای تقویت کننده جنسی، زمانی که به طور مناسب و همراه با یک سبک زندگی سالم استفاده شوند، می‌توانند نقش حمایتی در ارتقای سلامت جنسی داشته باشند. به یاد داشته باشید، ارتباط درست و جستجوی کمک حرفه‌ای گام‌های مهمی در رسیدگی به هر گونه مسائل جنسی مداوم است. با اولویت دادن به سلامت جنسی، افراد می‌توانند یک رابطه جنسی رضایت بخش و ماندگار ایجاد کنند.

برای استفاده از مشاوره رایگان میتوانید به بخش مشاوره داروخانه آنلاین داروتامین مراجعه نمایید تا با انتخاب مکمل‌های خوراکی یا محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب برای خودتان از حداکثر خواص آن‌ها برای بهبود کیفیت زندگی حود بهره‌مند شوید

دکتر امیرحسین گیتی نورد

ارسال نظر