بهترین مکمل های تقویت جنسی آقایان

کیفیت رابطه جنسی در زندگی زناشویی اهمیت بسیار زیادی دارد. اختلالات جنسی و مشکلات مربوط به آن، از دلایل افسردگی و اضطراب، نارضایتی و حتی طلاق در بین زوجین است. یکی از موضوعات مهم در حوزه پزشکی، به‌ویژه متخصصان تغذیه، ارتباط بین سلامت جنسی و تغذیه است.

بر اساس نظر افراد متخصص، کمبود برخی ویتامین‌ها و مواد غذایی باعث ایجاد مشکلات مختلفی در بدن، نظیر ناباروری، سرد مزاجی و ناتوانی جنسی می‌شود. پس مصرف انواع مکمل تقویت جنسی برای آقایان و خانم‌ها ضروری است. اما آیا مکمل‌های تقویت جنسی آقایان را می‌شناسید؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ به این سوال هستید تا آخر این مقاله از وبلاگ داروتامین همراه ما باشید؛ چراکه در ادامه به معرفی بهترین مکمل‌های تقویتی مخصوص آقایان پرداخته‌ایم.

1. کپسول ماکاویت ام یوروویتال

کپسول ماکاویت ام یوروویتال یک مکمل کامل برای تقویت جنسی آقایان است. در ترکیب این محصول عصاره گیاهانی مانند گوارانا و مینرال‌ها وجود دارد. عصاره گیاه ماکا و گوارانا به همراه سلنیوم و روی موجب تقویت میل جنسی، روی بهبود وضعیت نعوظ و همچنین کاهش خستگی‌های جسمی تاثیر می‌گذارد. پس می‌توان گفت که با مصرف این قرص کلیه ناتوانی‌های جنسی شما بدون هیچ‌گونه عوارض خاصی درمان می‌شود.

کپسول ماکاویت ام یوروویتال

یکی از ترکیبات ارزشمند در داخل این کپسول، عصاره گیاه ماکا است. این گیاه از گذشته تا به امروز به‌عنوان یک گیاه دارویی مقوی و با ارزش غذایی بسیار بالا توسط افراد استفاده می‌شود. گیاه ماکا که آن را با نام جینسینگ پرویی هم می‌شناسند، موجب بالارفتن میل جنسی در آقایان خواهد شد. این گیاه یک انرژی‌زای طبیعی هم است که مانع از ایجاد خستگی می‌شود و حتی توسط افراد ورزشکار به‌جای آستروئیدهای آنابولیک استفاده می‌شود.

2. کپسول آرژین مکس فورت آقایان ورسک

یکی دیگر از مکمل‌های تقویت جنسی آقایان، کپسول آرژین مکس فورت آقایان ورسک است. در فرمولاسیون این کپسول چندین ماده مختلف وجود دارد که هر یک از آن‌ها دارای مزایای خاصی برای بهبود وضعیت جنسی مردان هستند. بخش اصلی ماده سازنده میل جنسی در کپسول آرژین مکس فورت، ال آرژنین است که به‌عنوان یک اسید آمینه شناخته می‌شود. این ماده با آسان‌کردن جریان خون در آلت تناسلی، موجب گشادشدن عروق و اثر شل‌کنندگی روی عضلات و در نتیجه بهبود ناتوانی جنسی در آقایان خواهد شد. مصرف این ماده برای آقایان می‌تواند مزیت‌های زیر را به همراه داشته باشد:

  • موجب افزایش اسپرم می‌شود.
  • به حل مشکل ناباروری در آقایان کمک خواهد کرد.
  • روی قلب و رگ‌های خونی اثر محافظتی دارد.
  • می‌توانید بر زمان، قدرت، کیفیت و همچنین مدت رابطه جنسی تسلط داشته باشید.
  • باعث بهبود عملکرد فیزیکی، جسمی و جنسی می‌شود.
  • به افزایش میل جنسی، تقویت رابطه و تجربه جنسی کمک می‌کند.
  • با افزایش گردش خون بهتر، باعث طولانی‌ترشدن زمان نعوظ و مقاربت جنسی خواهد شد.
  • به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند.

3. قرص ایکس اید گلدن لایف

قرص ایکس اید گلدن لایف یک مکمل مفید برای برطرف‌کردن اختلالات جنسی در آقایان است. در این قرص ترکیبات خاصی شامل ویتامین‌های گروه ب، گیاهان دارویی و مواد معدنی وجود دارند که به ترشح هورمون‌ها و چرخه متابولیسمی بدن کمک می‌کنند. در واقع استفاده از قرص ایکس اید باعث افزایش گردش خون و خون‌رسانی به ناحیه تناسلی می‌شود و در نتیجه این مزیت تاثیر بسیار زیادی در افزایش میل و لذت جنسی در آقایان خواهد شد.

قرص ایکس اید گلدن لایف با وجود ویتامین‌ها، مینرال‌ها و ترکیبات گیاهی مفید و مهمی که دارد باعث بالارفتن میل جنسی در افراد می‌شود. مصرف این قرص، علاوه‌‍براینکه ریزمغذی‌های مفید برای انرژی روزانه را تامین می‌کند، خستگی و استرس را کاهش می‌دهد و در کنار گیاهان دارویی مشکلات جنسی را از بین می‌برد. در ترکیب قرص ایکس اید، گیاه جینسینگ وجود دارد که این گیاه به خودی خود می‌تواند بیشتر اختلالات جنسی نظیر بی‌میلی جنسی و اختلالات نعوظ را از بین ببرد.

4. قرص میل بوست نوتراکس

قرص میل بوست نوتراکس یک مولتی‌ویتامین برای افزایش قدرت و توان جنسی در آقایان به‌شمار می‌آید. در ترکیب این قرص از 14 ماده مفید استفاده شده است؛ به‌همین دلیل می‌تواند از ایجاد مشکلات شایع جنسی مانند اختلال نعوظ و کاهش میل جنسی در مردان جلوگیری کند. همچنین باعث مستحکم‌شدن روابط و اعتمادبه‌نفس در آقایان شود. ترکیبات موجود در قرص میل بوست شامل آمینو اسید آرژنینی، ریشه گیاه ماکا، گیاه خارخاسک یا تریبولوس، عصاره جینسینگ، عصاره دانه کاکائو، کوئرستین، ویتامین ب۳ و... است.

قرص میل بوست نوتراکس

ترکیبات موجود در قرص میل بوست نوتراکس به‌صورت خاص و ویژه استفاده شده‌اند که می‌توانند برای تقویت جنسی آقایان مفید باشند. اکثر ترکیبات موجود در این قرص گیاهی و طبیعی هستند؛ به ‌همین‌ دلیل هیچ‌گونه عوارضی برای مردان ندارد. در واقع این محصول با ترکیب کامل طراحی و عرضه شده است. بالابردن انرژی، تقویت سیستم ایمنی، افزایش ترشح تستوسترون، بازکننده عروق خونی، افزایش میل جنسی در آقایان از جمله مزیت‌های این قرص است.

5. کپسول پرفورمکس هرباویوا

کپسول پرفورمکس هرباویوا با دارابودن عصاره گیاه خارخاسک، ویتامین‌ها و مواد معدنی باعث تقویت میل جنسی در مردان می‌شود. شما با مصرف این کپسول می‌توانید قوای جنسی خودتان را افزایش دهید تا رابطه زناشویی بهتری داشته باشید. یکی از مواد موثر در فرمولاسیون این کپسول گیاه خارخاسک است که در طب سنتی بسیاری از کشورها از آن استفاده می‌شود. تحقیقات مختلف، سودمندبودن آن را برای درمان اختلالات جنسی، ضعف جنسی، ناباروری، زودانزالی و تحریک اسپرم را نشان داده‌اند.

در پژوهش‌هایی که روی انسان و حتی حیوانات آزمایشگاهی انجام شد، تجویز خارخاسک باعث تقویت میل جنسی شده است. همچنین این تحقیقات، افزایش هورمون‌های تستوسترون، دی هیدروتستوسترون و LH را هم گزارش داده‌اند. گیاه خارخاسک دارای اثری شبیه به تستوسترون است و به کمک مکانیسمی مانند آن باعث افزایش وزن و توده عضلانی بدن می‌شود. البته دیگر ترکیبات موجود در این قرص، باعث بهبود سلامت عمومی در افراد می‌شود.

6. قرص دی اچ ای آ 25 جالینوس

قرص دی اچ ای آ 25 جالینوس هم جزو مکمل‌های تقویت جنسی آقایان است. این قرص با دارابودن مقدار مناسبی از پیش‌ساز هورمون تستسترون به افزایش کیفیت زندگی، به‌ویژه عملکرد جنسی کمک زیادی می‌کند. حفظ تعادل هورمونی در آقایان یکی از مزیت‌های قرص جالینوس به‌حساب می‌آید. این مزیت از بروز مشکلاتی مانند ناباروری جلوگیری می‌کند. یکی دیگر از مزایای این قرص، خواص آنتی‌اکسیدانی قوی است. قرص دی اچ ای آ 25 موجب تقویت و بهترشدن عملکرد ایمنی بدن می‌شود و حتی انرژی بدن را افزایش می‌دهد. 

قرص دی اچ ای آ 25 جالینوس

قرص دی اچ ای آ 25 جالینوس احتمالا به افراد مبتلا به افسردگی، چاقی، ناباروری و ... کمک کند. حتی قرص DHEA برای بهترشدن پوست، درمان پوکی استخوان، اختلال نعوظ و آتروفی واژن هم مفید خواهد بود. برای مصرف این قرص هیچ دوز استانداردی وجود ندارد. مقدار استفاده با توجه به شرایط فرد متفاوت است. پس با توجه به شرایط فرد می‌تواند یک یا دو عدد از این قرص را به‌صورت روزانه مصرف کرد.

7. قرص دی اچ ای آ 50 جالینوس

قرص دی اچ ای آ 50 جالینوس هم با داشتن مقدار مناسبی از پیش‌سازهای هورمون تستسترون به تقویت عملکرد مردان کمک می‌کند. افرد بدنساز دارای بدنی قوی و عضلانی هستند. اکثر مردم تصور می‌کنند که استفاده از وزنه‌های سنگین دلیل این تغییر باشد. اگرچه تمرین‌های مختلف می‌تواند نقش زیادی در عضلانی‌شدن بدن داشته باشد؛ اما باید گفت که اگر هورمون تستسترون کافی در بدن این ورزشکاران وجود نداشته باشد، نباید انتظار بدنی عضلانی را داشت. این هورمون در عضله‌سازی و همچنین تقویت عملکرد جنسی نقش بسیار مهمی دارد.

قرص دی اچ ای آ 50 جالینوس یک نوع مکمل پری هورمون به‌حساب می‌آید که استفاده از آن تحت نظر مربی یا پزشک موجب افزایش قدرت عضلانی و بهترشدن زندگی جنسی خواهد شد. اگر به‌صورت کلی به خواص این قرص نگاهی بیندازیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای افراد ورزشکار و مسن؛
  • تقویت جنسی آقایان؛
  • بهبود سندرم خستگی مزمن؛
  • کاهش علائم افسردگی؛
  • بهبود خلق‌وخو؛

8. قرص ایکسوویت فورت هلث اید

قرص ایکسوویت فورت هلث اید هم جزو مکمل‌های تقویت جنسی و قوای باروری در آقایان است. این قرص دارای ترکیباتی از عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها، مواد معدنی و دسته‌ای از آمینواسیدهاست. قرص ایکسوویت فورت تمام ترکیبات مفید و مغذی برای بالابردن میل جنسی و بهبود مشکلات نعوظ در مردان را دارد. هر یک از مواد به‌کاررفته در این محصول خاصیت‌های خاص خودشان را دارند که در بین آن‌ها عصاره جینسینگ دارای بیشترین تاثیر است.

آمینواسیدها هم جزو ترکیبات موجود در این قرص هستند. دو نوع آمینو اسید موثر در بدن شامل ال کارنیتین و ال آرژنین در این محصول وجود دارند که باعث سوخت‌وساز بدن و تولید انرژی می‌شوند. برای مثال، ال آرژنین دارای نقش گشادسازی عروق خونی در بدن است که باعث افزایش جریان خون در ماهیچه‎‌های بدن می‌شود. در نتیجه این مزیت می‌تواند مشکلات نعوظ را در آقایان حل کند.

سخن پایانی

امروزه به دلیل داشتن مشکلات روحی و خستگی‌ها روزمره، رابطه جنسی سالم و منظم به سلامت روحی و جسمی افراد کمک بسیاری می‌کند. اما متاسفانه بالارفتن استرس روحی و مشکلات جسمی، تا حدود زیادی بر رابطه جنسی بین زوجین تاثیر منفی گذاشته است؛ به‌طوری‌که بیشتر افراد نمی‌توانند رابطه جنسی سالمی را با شریک جنسی خودشان تجربه کنند. برای برطرف‌کردن این مشکل مصرف انواع مکمل‌های تقویت جنسی آقایان توصیه می‌شود. برای تهیه هر کدام از مکمل‌های تقویتی می‌توانید به وب‌سایت داروتامین مراجعه کنید.

ارسال نظر