معرفی معروف ترین مولتی ویتامین مخصوص آقایان

امروزه بسیاری از افراد به دلیل مشغله‌های زیادی که دارند، احتمالا به رژیم غذایی خود توجه کافی نداشته باشند. کمبود ویتامین‌ها می‌تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی از جمله خستگی و بیماری‌های دیگر شود. همه افراد، چه آقایان و چه خانم‌ها، به انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی نیاز دارند. برای جبران این کمبود انواع ویتامین‌ها وجود دارد که می‌توان آن‌ها را مصرف کرد؛ اما نیاز بدن در مردان و زنان متفاوت است. پس می‌توان گفت که مولتی ویتامین مخصوص آقایان و خانم‌ها با هم فرق دارد.

اگر شما هم به دنبال مولتی‌ویتامین مناسب آقایان هستید، تا آخر این مقاله از دارو تامین همراه ما باشید؛ چراکه در ادامه چندین محصول مناسب برای آقایان معرفی شده است.

1. کپسول من ویت اسپورت ویواتون

کپسول من ویت اسپورت ویواتون یک مولتی ویتامین مخصوص آقایان است. این کپسول دارای حدود 25 ترکیب ضروری و مهم برای افرادی است که در طول روز فعالیت ورزشی دارند. در این محصول انواع مختلفی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، آمینو اسید‌ها وجود دارد. آمینواسیدهای موجود در این کپسول در محصولات مشابهی کمتر دیده می‌شود. برای مثال، آنزیم کوکیوتن که در این مکمل وجود دارد به کاهش خستگی، بازیابی قوای جنسی کمک زیادی می‌کند. علاوه‌بر کوکیوتن، ال آرژنین و ال کارنیتینن، جزء عناصر تشکیل دهنده کپسول من ویت اسپورت ویواتون هستند که به‌عنوان یک چربی‌سوز بسیار قوی عمل می‌کنند.

کپسول من ویت اسپورت ویواتون

کپسول من ویت اسپورت ویواتون باعث تقویت سیستم ایمنی می‌شود و روی سلامت قلب‌وعروق هم تاثیر می‌گذارد. گیاه جینسینگ موجود در این مولتی‌ویتامین به تقویت قوای جسمی و حتی جنسی کمک می‌کند. اگر بخواهیم به ویژگی‌های کلی این کپسول اشاره کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مواد معدنی و ویتامین‌های بدن را تامین می‌کند.
  • باعث سلامت قلب‌وعروق می‌شود.
  • به ارتقا سلامت بدن کمک می‌کند.
  • باعث کارکرد مناسب ماهیچه‌ها می‌شود.
  • باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

2. کپسول من ویت 50+ ویواتون

کپسول من ویت 50+ ویواتون یک مولتی‌ویتامین منحصربه‌فرد برای بهبود سلامت عمومی آقایان به‌ویژه افراد بالای 50 سال است. این کپسول با دارا بودن انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و همچنین سطح هورمون‌های مردانه را در خون حفظ می‌کند. کپسول من ویت دارای 12 نوع ویتامین، آمینو اسیدها، مواد معدنی و عصاره گیاه جینسینگ است.

در ترکیب کپسول من ویت 50+ ویواتون ویتامین B6 وجود دارد که علاوه‌بر تقویت سیستم ایمنی بدن، باعث بهترشدن خلق‌وخو در افراد می‌شود. این نوع ویتامین اکسیژن‌رسانی به مغز را افزایش می‌دهد و با خواص آنتی‌اکسیدان سم‌های موجود در بدن را دفع می‌کند. حتی ویتامین B6 ناراحتی‌های عصبی را از بین می‌برد و احساس ضعف و خواب‌‌آلودگی را از بین می‌برد. یکی دیگر از ویتامین‌های موجود در این قرص، ویتامین B5 است که در کاهش خستگی و افزایش انرژی بسیار موثر است. مصرف کپسول من ویت 50+ ویواتون به قدرت باروری هم کمک می‌کند. انواع مختلف ویتامین گروه ب موجود در این کپسول در تشکیل و عملکرد درست گلبول‌های قرمز خون نقش موثری دارد. ویتامین ب 6 به قدرت باروری در آقایان کمک می‌کند.

3. کپسول مولتی ویت آقایان بالای 50 سال استارویت

در فرایند پیری، افراد به علت تحرک کمتر به مقدار کالری کمتری نیاز دارند. اما از طرفی دیگر با بالا رفتن سن به دلایل مختلفی مانند بیماری‌ها، مصرف برخی مواد دارویی و همچنین اتفاقات بیولوژیک، بدن به ویتامین‌ها و مواد معدنی نیاز بیشتری دارد. کپسول مولتی ویت آقایان بالای 50 سال استارویت هم یک مولتی ویتامین مخصوص آقایان به ویژه مردان بالای 50 سال است. این مولتی‌ویتامین شامل ویتامین‌های A، C، E، D، زینک، مس، سلنیوم، کلسیم و منگنز است که برای سلامت سلول‌ها، قلب و کمک به فشار خون و سلامت ایمنی بدن موثر هستند.

کپسول مولتی ویت آقایان بالای 50 سال استارویت

هر یک از این ویتامین‌ها و مواد مزیت خاصی برای بدن انسان دارند. وجود منیزیم و ویتامین D در این مکمل باعث حفظ سلامت عضلات می‌شود. ویتامین‌های A، C، E، زینک و سلنیوم به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند. کلسیم را می‌توان مهم‌ترین ماده معدنی موجود در بدن نامید که در بافت استخوان‌ها و دندان ذخیره می‌شوند. این ماده موجب تقویت استخوان‌ها و جلوگیری از پوکی استخوان در افراد با سن بالا می‌شود. کلسیم در فرایند لخته‌شدن خون هم نقش دارد و به سلامت سیستم قلب‌وعروق کمک خواهد کرد.

4. کپسول مولتی ویتامین مولتی مینرال آقایان بالای 50 سندروس

کپسول مولتی ویتامین مولتی مینرال آقایان بالای 50 سندروس یک مولتی ویتامین مخصوص آقایان به حساب می‌آید. این کپسول با ترکیباتی غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مجموعه کاملی از آنتی‌اکسیدان‌‌ها را تشکیل می‌دهد. فرمولاسیون خاص این مکمل باعث شده است بدن برای مقابله با اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد در بدن آمادگی داشته باشد. همچنین مولتی ویتامین مولتی مینرال از ایجاد بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان، عفونت، آلزایمر، بیماری‌های چشم و ... جلوگیری خواهد کرد. ویتامین‌های A، C، D، E و گروه ب از جمله ویتامین‌های موجود در این کپسول هستند. علاوه‌براین در کپسول مولتی مینرال کلسیم، زینک، بیوتین و آهن هم وجود دارد.

ویتامین A موجود در کپسول مولتی ویتامین مولتی مینرال آقایان بالای 50 سندروس برای جلوگیری از مشکلات گوش در افراد سالمند مفید است. همچنین این ویتامین برای افرادی که به دلایل مختلف دچار پوکی استخوان می‌شوند و استخوان ضعیفی دارند، ضروری است. البته ویتامین C هم به بهترشدن استخوان‌ها کمک می‌کند. ویتامین E با مزیت ضدانعقادی به جریان بهتر خون در رگ‌ها کمک می‌کند و مانع از بروز سکته‌های قلبی و مغزی می‌شود. ویتامین‌های گروه ب هم از بیماری‌های روحی و عصبی در سن بالا جلوگیری می‌کنند. سطح بسیار کم بیوتین باعث رشد ضعیف مو و ریزش آن می‌شود. وجود این ماده در این کپسول در تولید کراتین موثر است؛ به‌همین دلیل به شکل‌گیری یک تار موی قوی در افراد کمک می‌کند.

5. کپسول مولتی ویتامین و مینرال آقایان بالای 50 سال نیچرز پلنتی

کپسول مولتی ویتامین و مینرال آقایان بالای 50 سال نیچرز پلنتی یک مولتی ویتامین مخصوص آقایان است که کلیه مواد معدنی و ریزمغذی‌ها افراد را تامین می‌کند. در واقع این کپسول در بهبود انرژی، کاهش خستگی روزانه و سلامت عمومی افراد بالای 50 سال تاثیرگذار است. در این مکمل هم انواع مختلفی از مواد شامل‌ ویتامین‌ها گروه ب، روی، ید، منیزیم، ویتامین C و ویتامین D وجود دارد. هر کدام از مواد می‌توانند مزیت خاصی برای بدن داشته باشند.

کپسول مولتی ویتامین و مینرال آقایان بالای 50 سال نیچرز پلنتی

ویتامین‌های گروه ب در اکثر فرایندهای سوخت‌وساز بدن نقش مهمی دارند و حتی به افزایش تولید گلبول قرمز و اکسیژن‌رسانی کمک می‌کنند. مصرف روی می‌تواند در کیفیت اسپرم موثر باشد؛ چراکه این ماده با سطوح پایین تستوسترون، ناباروری و عدم توانایی جنسی در آقایان رابطه دارد. منیزیم در بیشتر از 300 فرایند بیوشیمیایی بدن نقش دارد که برای بدن ضروری هستند. همچنین کبود ویتامین D می‌تواند مشکلات زیادی ماند کم‌خوابی، خستگی، کاهش میل جنسی را به همراه داشته باشد. با مصرف کپسول مولتی ویتامین و مینرال آقایان بالای 50 سال نیچرز پلنتی می‌توانید کمبود این ویتامین را جبران کنید تا از بروز بسیاری از این مشکلات جلوگیری شود.

 6. کپسول مولتی برای آقایان ویتالی تون

کپسول مولتی برای آقایان ویتالی تون دارای ترکیبی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است که علاوه‌‍بر تامین نیازهای روزانه در آقایان باعث حفظ سلامتی، شادابی و افزایش انرژی در بدن آن‌ها خواهد شد. در ترکیب این محصول گیاه جینسینگ و فلاونوئيدهای گیاهی هم وجود دارد که از انواع سرطان جلوگیری می‌کند. همچنین در گیاه جینسینگ ماده موثر سنوزید وجود دارد که این ماده باعث بالا رفتن قوای جنسی، تحریک اسپرم و در نتیجه افزایش قدرت باروری در آقایان می‌شود.

در ترکیب کپسول مولتی برای آقایان ویتالی تون ویتامین‌های A، C و E، روی و سلنیوم وجود دارد که جزء آنتی‌اکسیدان‌های قوی برای بدن هستند. این ترکیبات با کاهش رادیکال‌های آزاد و مضر در بدن، باعث حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها می‌شوند. اگر به مشخصات کامل این کپسول اشاره کنیم می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • دارای 22 ماده ضروری و مورد نیاز برای مردان است.
  • باعث حفظ سلامت عمومی فرد می‌شود.
  • یک نوع مولتی ویتامین مخصوص آقایان است.
  • به واسطه وجود ویتامین C و زینک به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.

سخن پایانی

همه افراد بزرگسال به‌صورت روزانه به انواع ویتامین و مواد معدنی نیاز دارند. این مواد می‌توانند مزایای بسیار زیادی مانند تقویت سلامت کلی، بهبود سیستم ایمنی بدن، تقویت حافظه، افزایش باروری و ... داشته باشند. اما نیاز آقایان و خانم‌ها برای مصرف ویتامین‌ها متفاوت است؛ پس هر شخصی قبل از تهیه هر نوع مولتی‌ویتامین به این موضوع توجه داشته باشد. انواع مختلفی از مکمل‌های در بازار وجود دارد. در این مطلب از دارو تامین به معرفی 6 مولتی ویتامین مخصوص آقایان پرداخته شد.

 

ارسال نظر