بهترین محصولات گیاهی تقویت جنسی

یکی از اهداف اصلی زوجین از رابطه زناشویی، داشتن یک رابطه جنسی سالم و به دور از استرس است. یک رابطه سالم می‌تواند بر تمام بخش‌های زندگی یک زوج تاثیر بگذارد و از بسیاری از مشکلات جلوگیری کند. میزان میل جنسی و نحوه انزال‌شدن، دو معیار اصلی برای رضایت زن و شوهر در یک رابطه جنسی است.

اما در صورتی‌که هر یک از زوجین در این معیارها اختلال داشته باشند، باید هر چه سریع‌تر نسبت به رفع آن اقدام کنند. یکی از راهکارها استفاده از محصولات گیاهی تقویت جنسی است. محصولات گیاهی زیادی برای تقویت توانایی جنسی وجود دارد. برای اینکه با مهم‌ترین و بهترین محصولات آشنا شوید، ادامه این مقاله از وبلاگ داروتامین را مطالعه کنید.

1. کپسول پاورگل گل دارو

چندین دلیل مختلف بر ناتوانی جنسی در آقایان تاثیر می‌گذارد. عوامل روانی، عوامل جسمی و حتی تغذیه نامناسب می‌تواند بر سلامت جنسی انسان تاثیر بگذارد. این مشکلات می‌توانند پیامدهای مختلفی مانند نداشتن رضایت و لذت کافی را در رابطه جنسی به همراه داشته باشند. کپسول پاورگل گل دارو یکی از محصولات گیاهی برای تقویت جنسی در مردان است. در واقع از این محصول برای رفع مشکل ضعف و ناتوانی جنسی استفاده می‌شود. این کپسول از چندین ترکیب موثر تشکیل شده است که همه آن‌ها روی سلامت جنسی انسان تاثیر مثبت دارند. گیاه سبل یا نخل اره‌ای، پودر ریشه جینسینگ و ژل رویال سه ماده مهم در این محصول هستند.

گیاه سبل کاربردهای درمانی زیادی دارد که یکی از مزایای آن بهبود ناتوانی‌های جنسی است. پس، استفاده از این گیاه در کپسول پاورگل گل دارو می‌تواند به درمان اختلالات جنسی کمک کند. پودر ریشه جینسینگ یکی از گیاهان دارویی پرکاربرد است که تاثیر بسیار عالی در بالابردن انرژی بدن و بهترشدن ناتوانی جنسی در آقایان دارد. ژل رویال هم یکی از مهم‌ترین و مقوی‌ترین فرآورده‌های زنبور عسل است که در تقویت جنسی آقایان تاثیر مطلوبی دارد.

کپسول پاورگل گل دارو

برای اینکه کپسول پاورگل گل دارو تاثیر مناسبی داشته باشد، باید دو ساعت قبل از نزدیکی یک عدد از آن را مصرف کنید. حداکثر تعداد قابل مصرف این دارو، دو عدد در یک روز است. البته افرادی که نسبت به اسانس‌های گیاهی حساسیت دارند، باید آن را با احتیاط مصرف کنند. این افراد در صورت بروز حساسیت باید مصرف این کپسول را قطع کنند.

2. قطره آفرودیت گل دارو

قطره آفرودیت گل دارو یکی از داروهای گیاهی عالی برای تقویت جنسی است. این قطره با جلوگیری از زودانزالی و تقویت نعوظ، باعث برطرف‌شدن ناتوانی جنسی می‌شود. در این دارو چندین گیاه شامل دارچین، خارخاسک، زعفران، دارچین و زنجبیل وجود دارد که همه آن‌ها بر افزایش میل جنسی و بهبود اختلالات نعوظ تاثیر مثبت دارند. در زیر به نحوه تاثیر هر یک از این گیاهان بر تقویت قوای جنسی پرداخته‌ایم.

بر اساس تحقیقات انجام‌شده، گیاه خارخاسک توانایی باروری در مردانی که دچار الیگو اسپرمی هستند را بالا می‌برد. همچنین این گیاه باعث بالارفتن کیفیت اسپرم خواهد شد. بر مبنای پژوهش‌ها، گیاه خارخاسک به کمک مکانیسم‌هایی نظیر افزایش سطح آندروژن‌ها، مشکلات جنسی را بهبود می‌بخشد. زعفران هم از جمله گیاهان موجود در قطره آفرودیت گل دارو است. این گیاه علاوه‌براینکه نقش ضدافسردگی دارد، باعث تقویت قوای جنسی می‌شود. تحقیقات مختلف در مورد تاثیر این گیاه نشان داده‌اند که زعفران تاثیر بسیار خوبی در بهبود عملکرد نعوظ دارد. دارچین و زنجبیل در افزایش سطح تستوسترون و بالابردن تعداد، تحرک و بقای اسپرم‌ها موثر است.

نحوه مصرف قطره آفرودیت گل دارو بدین صورت است که 50 تا 60 قطره از آن را در یک فنجان می‌ریزید. سپس باید آن را بعد از غذا مصرف کنید. البته باید توجه داشت، افرادی که فشار خون پایینی دارند، باید با احتیاط بیشتری آن را استفاده کنند. حتی کسانی‌که نسبت به محصولات گیاهی حساسیت دارند، باید در مصرف این قطره احتیاط داشته باشند.

3. قرص آفرودیت گل دارو

قرص آفرودیت گل دارو

قرص آفرودیت گل دارو یکی از محصولات گیاهی است که باعث تقویت جنسی هم در خانم‌ها و هم در آقایان می‌شود. در این قرص مواد موثری مانند استروئیدها و ساپونین‌ها وجود دارد که اختلال نعوظ را از بین می‌برد و حتی آن را تقویت می‌کند. یکی دیگر از مزایای قرص آفرودیت درمان انزال زودرس است؛ به همین دلیل بسیاری این قرص را به‌عنوان یک قرص تاخیر می‌شناسند.

قرص آفرودیت گل دارو، تستوسترون و هورمون LH را در آقایان و خانم‌ها افزایش می‌دهد و به داشتن یک رابطه جنسی رضایت‌بخش کمک می‌کند. بر اساس تحقیقات انجام‌شده، مصرف طولانی‌مدت این قرص در افزایش مقدار اسپرم در آقایان هم بسیار موثر است. مزایای کلی قرص آفرودیت به‌موارد زیر تقسیم می‌شوند:

  • بهبود اختلال نعوظ؛
  • افزایش تعداد اسپرم؛
  • پیشگیری و درمان انزال زودرس؛
  • تقویت تمایلات جنسی در مردان و زنان.

اجزای قرص آفرودیت گل دارو شامل عصاره خشک گیاهان خارخاسک، زنجبیل، زعفران و دارچین است. این قرص را می‌توانید سه دفعه در روز و هر بار یک عدد از آن را پس از وعده غذایی مصرف کنید. البته بیمارانی که به افت فشار خون مبتلا هستند یا کسانی که نسبت به اسانس‌های گیاهی حساسیت دارند، باید قرص را با احتیاط بیشتری مصرف کنند.

4. کپسول جین سین گل دارو

یکی دیگر از محصولات شرکت گل دارو، کپسول جین سین است. شواهد نشان می‌دهند که کپسول جین سین گل دارو آثار بی‌شماری از جمله تقویت جنسی دارد. هر کپسول از این محصول، حاوی ۲۵۰ میلی‌گرم گرانول پودر ریزوم جینسینگ است. گیاه جینسینگ اثر هورمون‌مانند دارد و کاهش‌دهنده کلسترول و تشدیدکننده اتساع عروق خواهد بود. همچنین این گیاه دارای اثر ضدافسردگی و ضداضطراب است. مصرف کپسول جین سین گل دارو می‌تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد.

  • به افزایش تمرکز حواس، تقویت قوای فکر و بالابردن یادگیری و حافظه کمک می‌کند.
  • قند خون را کاهش می‌دهد و به تقویت اثر انسولین در بدن کمک می‌کند.
  • کلسترول و اتساع عروق را کاهش می‌دهد.
  • اثرات ضداضطراب و ضدافسردگی دارد.
  • مقاومت بدن در برابر عفونت را افزایش می‌دهد.
  • خستگی را رفع می‌کند.
  • باعث تقویت جنسی می‌شود.
  • خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد.

شما می‌توانید کپسول جین سین گل دارو را روزی دو بار و هر دفعه دو کپسول را بعد از غذا مصرف کنید. اگر این کپسول به صورت صحیح و با مقادیر درمانی مصرف شود، عوارض جانبی ندارد. اما اگر مصرف آن زیاد باشد، باعث بالارفتن فشار خون، بی‌قراری، بی‌تابی، بی‌خوابی و اسهال خواهد شد.

5. قرص ارکتومکس کاروسوس نچرال هلث

قرص ارکتومکس کاروسوس نچرال هلث

قرص ارکتومکس کاروسوس نچرال هلث یک ترکیب مغذی و گیاهی مخصوص برای تقویت جنسی آقایان است. در این محصول عصاره دانه شنبلیله، پاناکس جینسینگ، ریشه گزنه، گیاه جو دو سر، منیزیم، زینک و ویتامین ب وجود دارد. با مصرف این قرص می‌توان به حفظ سلامت جنسی، افزایش میل جنسی، عملکرد فیزیولوژیک بدن، بهبود سطح انرژی و عملکرد عضلات کمک کرد. این قرص می‌تواند به‌عنوان مکمل همراه با سایر داروهای ناباروری در مردان به بلوغ سلول‌های اسپرم‌ساز، حفظ سطح نرمال تستوسترون، تقویت و تحرک اسپرم کمک کند. هر کدام از ترکیبات موجود در قرص ارکتومکس کاروسوس می‌توانند فواید مختلفی برای بدن داشته باشند.

تستوفن یک عصاره خاص از دانه شنبلیله است. این عصاره یک درمان موثر برای بهبود قوای جنسی، بهترشدن عملکرد جنسی و متعادل‌شدن سطح تستوسترون در مردان خواهد بود. از ریشه پاناکس جینسینگ به‌عنوان افزایش‌دهنده قوای جسمی و جنسی استفاده می‌شود. ریشه گزنه هم به حفظ سطح نرمال تستوسترون و سلامت پروستات در مردان کمک می‌کند. گیاه جو دو سر یک منبع غنی از پروتئین و مواد معدنی مختلف است. این گیاه حاوی عنصری به نام آوناکوزید است که باعث تقویت جنسی می‌شود. ماده زینک هم یک فاکتور اصلی جهت باروری در آقایان است. شما با مصرف قرص ارکتومکس کاروسوس نچرال هلث می‌توانید تحرک اسپرم‌ها و اختلالات در باروری مردان را بهبود ببخشید.

6. قرص ویگورمن سیمرغ داروی عطار

قرص ویگورمن سیمرغ داروی عطار به‌عنوان یک مکمل تقویتی آقایان عرضه می‌شود. وجود عصاره‌ها و ویتامین‌های مختلف در این قرص، اثرات زیادی بر سیستم بدنی آقایان دارد. در واقع استفاده از ترکیبات خاص در قرص ویگورمن باعث برطرف‌شدن اختلالات جنسی می‌شود. مهم‌ترین مواد موجود در ترکیب این قرص شامل گیاه جینسینگ، گیاه خارخاسک، ریشه گیاه ماکا و نخل اره‌ای‌ست. هر یک از این مواد می‌توانند فواید خاصی برای بدن داشته باشند.

جینسینگ با دارابودن ساپونین، می‌تواند چندین اثر مفید برای فرد داشته باشد. این گیاه مسئول اثربخشی داروهای مختلف است؛ همچنین با تحریک تولید نیتریک اسید در دیواره‌های سلول‌های آلت تناسلی باعث افزایش قطر رگ‌های خونی و افزایش جریان خون می‌شود. از میوه، ساقه و برگ‌های گیاه خارخاسک برای افزایش قوای جنسی استفاده شده است. ریشه ماکا یکی از قدیمی‌ترین گیاهان دارویی برای افزایش قدرت باروری به شمار می‌آید. در نهایت نخل اره‌ای موجود در این قرص، تستوسترون را به شکل فعال آن یعنی دی‌هیدروتستوسترون تبدیل می‌کند.

مکمل‌های تقویت باروری را آنلاین تهیه کنید

زمانی که فرد نتواند به نعوظ دست پیدا کند یا انزال را به صورت ثابت انجام دهد، به مشکل ناتوانی جنسی دچار است. عواملی مختلفی می‌توانند در ایجاد این مشکل نقش داشته باشند. از جمله این عوامل می‌توان به علت‌های جسمی، عاطفی و ... اشاره کرد.

برای تقویت جنسی داروهای مختلف شیمیایی و گیاهی وجود دارند. اما بسیاری از افراد داروهای گیاهی را برای رفع این مشکل ترجیح می‌دهند؛ چراکه این داروها ایمن‌تر هستند و حتی عوارض کمتری دارند. در این مطلب به معرفی شش مورد از بهترین محصولات گیاهی جهت تقویت جنسی پرداخته شد. شما می‌توانید داروهای معرفی‌شده در این مطلب یا سایر مکمل‌های تقویت جنسی مردان را از داروخانه آنلاین داروتامین تهیه کنید.

 

ارسال نظر