معرفی مکمل های بهبود باروری آقایان

ضعف قوای جنسی یکی از مشکلات شایع در بین مردان است. ناتوانی جنسی در آقایان می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله علت‌های این مشکل می‌توان به بیماری‌های عصبی، بیماری‌های قلبی و عروقی، افسردگی، فشار عصبی، استعمال دخانیات، مصرف مشروبات الکلی و... اشاره کرد. خوشبختانه امروزه انواع مکمل های بهبود باروری آقایان وجود دارد که بسیار مفید هستند. این مکمل‌ها قدرت باروری را بالا می‌برند و مشکلات ناشی از آن را برطرف می‌کنند.

مکمل‌های بسیاری در این زمینه وجود دارند؛ اما باید در هر شرایطی از بهترین برند و نوع آن استفاده کرد. اگر بهترین مکمل‌ها را نمی‌شناسید با این مقاله از وبلاگ داروتامین همراه ما باشید؛ چراکه در ادامه شش مورد از بهترین مکمل های بهبود باروری آقایان معرفی شده است.

1. کپسول موتیلیتی بوست آقایان فیرهون هلث

کپسول موتیلیتی بوست آقایان فیرهون هلث

کپسول موتیلیتی بوست آقایان فیرهون هلث یکی از مکمل های بهبود باروری آقایان است. در واقع این کپسول با افزایش تحرک اسپرم و افزایش کیفیت آن موثر خواهد بود. کپسول موتیلیتی بوست دارای ترکیبات موثری است که همه آن‌ها در تحریک اسپرم نقش مهمی دارند. ترکیبات فوق‌العاده این کپسول تعداد اسپرم‌ها را افزایش می‌دهد، احساس بی‌حوصلگی و خستگی را از بین می‌برد، قدرت حرکت اسپرم‌ها را بیشتر می‌کند و حتی به شما انرژی بسیار عالی می‌دهد. کوآنزیم کیوتن، آرژنین، ال‌کارنیتین، ویتامین ب12 و لوبیا مخملی از جمله ترکیبات موثر در کپسول موتیلیتی بوست هستند.

کوآنزیم کیوتن یک آنتی‌اکسیدان محلول در چربی است که در هسته منی و پلاسمای مایع پیدا می‌شود. از این ماده برای افزایش تعداد اسپرم استفاده خواهد شد. آرژنین یک پیش‌رونده از ترکیبات مختلف است که در تحرک اسپرم نقش دارد. حتی این ماده در افزایش تعداد اسپرم در مردانی که به آستنوسپرمی و الیگوسپرمی مبتلا هستند، موثر است. تحقیق‌های زیادی در مورد تاثیر ویتامین B12 بر توانایی جنسی آقایان انجام شده است. بر این اساس، ویتامین ب12 می‌تواند باعث تحریک اسپرم، افزایش تعداد اسپرم و درصد اسپرم مفصلی شود. یکی دیگر از ترکیبات موجود در کپسول موتیلیتی بوست آقایان فیرهون هلث، لوبیا مخملی است. این گیاه برای بهبود کیفیت اسپرم از جمله تعداد آن، زنده‌ماندن اسپرم، تحرک و کاهش آسیب‌ها استفاده می‌شود.

2. کپسول کانت بوست آقایان فیرهون هلث

کپسول کانت بوست آقایان فیرهون هلث یکی از بهترین مکمل های بهبود باروری آقایان به‌حساب می‌آید. این محصول برای مردانی که آنالیز اسپرم آن‌ها تعداد کمتری از میزان طبیعی را نشان داده است، مناسب خواهد بود. هدف شرکت فیرهون هلث از تولید این کپسول، کمک به افرادی است که به دلایل مختلفی مانند استعمال دخانیات قدرت باروری کمی دارند. کپسول کانت بوست از چندین ماده موثر شامل ویتامین ب12، ویتامین C، جینسنگ، ریبوز و CoQ10 تشکیل شده است که هر یک از آن‌ها می‌توانند در باروری آقایان موثر باشند.

ماده CoQ10 آنتی‌اکسیدان موجود در پلاسمای مایع منی است که با تعداد اسپرم در مردان رابطه مستقیم دارد. همچنین این ماده باعث افزایش تراکم و تقویت اسپرم می‌شود. براساس تحقیق‌های انجام‌شده، مصرف زیاد ویتامین C باعث افزایش میانگین اسپرم می‌شود. جینسینگ یک گیاه سنتی مشهور است که میزان تحرک اسپرم را به مقدار قابل‌توجهی بیشتر می‌کند. ریبوز یک نوع قند پنج کربن به‌حساب می‌آید که بستر مناسب را برای ساخت سنتز نوکلئوتیدها و اجزای اصلی سلولی فراهم می‌کند.  

3. قرص اسپریژن اروند فارمد

قرص اسپریژن اروند فارمد

قرص اسپریژن اروند فارمد هم یکی دیگر از مکمل‌های تقویتی جنسی موثر در آقایان است که به بهترشدن قوای جنسی و جسمی در آقایان کمک شایانی می‌کند. در واقع این قرص نقش موثری در فعالیت‌های هورمونی دارد و شرایط مناسب برای باروری آقایان ایجاد می‌کند. ترکیبات موثری مانند ویتامین C ، A، E، D3، B1، B2، B6، B12، فولیک اسید، پانتوتنیک اسید، سلنیوم، زینک، نیاسین، بیوتین، منیزیم، آهن، مس، ، منگنز، کروم، گلوتاتیون، ال کارنیتین، کوآنزیم Q10، لیکوپن، ال‌آرژنین، اینوزیتول و عصاره جینسینگ در این قرص وجود دارد. این ترکیبات نقش بسیار موثری در افزایش توان فیزیکی مردان، بهبود قوای جنسی و زودانزالی دارند و با افزایش انرژی بدن از کاهش توانایی مردان جلوگیری می‎‌کنند.

قرص اسپریژن اروند فارمد علاوه‌بر تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن، تعداد تحرک اسپرم‌ها را افزایش می‌دهد و شرایط مناسب را برای افزایش باروری در آقایان فراهم می‌کند. این مکمل قدرت قلبی و عروقی را افزایش می‌دهد و ضمن بهبود جریان خون به افزایش میل جنسی و بهترشدن رابطه زناشویی کمک می‌کند. حتی این قرص با وجود فرمولاسیون مخصوص خود باعث تقویت حافظه خواهد شد و استرس را کاهش می‌دهد. برای استفاده این قرص می‌توانید 2 عدد از آن را در وعده‌های صبح و عصر مصرف کنید.

4. قرص وایتا-هی کانسپشن نوتراکس

اگر به دنبال مکملی برای بهبود قدرت باروری هستید، قرص وایتا هی کانسپشن نوتراکس می‌تواند یک پیشنهاد عالی باشد. در این قرص انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی، عصاره‌های گیاهی و اسیدهای آمینه استفاده شده است که تمام آن‌ها در افزایش قدرت باروری آقایان موثر هستند. قرص وایتا-هی نه‌تنها قدرت باروری در آقایان را بالا می‌برد؛ بلکه باعث افزایش تحرک و کیفیت اسپرم هم می‌شود. همچنین استفاده از این قرص باعث افزایش انرژی در مردان خواهد شد. در زیر به ویژگی‌های کامل قرص وایتا-هی کانسپشن نوتراکس اشاره شده است:

  • برای افزایش تعداد، تحرک و کیفیت اسپرم موثر است.
  • در آن هیچ‌گونه سویا، گلوتن، شیرین‌کننده و مواد نگهدارنده استفاده نشده است.
  • باعث تقویت قدرت باروری در آقایان می‌شود.
  • باعث افزایش سطح انرژی می‌شود.
  • دارای 30 نوع ویتامین، مواد معدنی، آمینو اسید و ترکیبات گیاهان است.
  • به بهترشدن سیستم عصبی کمک می‌کند.
  • به بهبود نعوظ در آقایان کمک می‌کند.
  • برای حفظ سلامتی جسمی مفید است.

برای استفاده از این قرص روزانه یک عدد از آن را مطابق دستور پزشک و همراه با غذا و یک لیوان آب مصرف کنید. بر اساس تحقیقات انجام‌شده‌، بهترین زمان مصرف قرص وایتا-هی کانسپشن نوتراکس سه ماه قبل از تصمیم برای باردارشدن است.

5. قرص اکتی کانت ابیان دارو

قرص اکتی کانت ابیان دارو

قرص اکتی کانت ابیان دارو هم جزو بهترین مکمل های بهبود باروری آقایان است. این مولتی ویتامین باعث تقویت عملکرد جنسی، بهبود باروری و افزایش تعداد اسپرم در مردان خواهد شد. افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی بدن، حفظ سلامت سیستم قلبی عروقی، بهبود اختلالات عملکرد جنسی، افزایش تعداد و تحرک اسپرم از جمله خواص دیگر این قرص هستند. قرص اکتی کانت دارای ترکیباتی مانند عصاره ماکا، جینسینگ، آشواگاندا، کوکیوتن و چند مورد از ویتامین‌های دیگر است.

گیاه جینسینگ از ترکیباتی‌ست که در سایر مکمل‌های معرفی‌شده به‌صورت کامل در مورد آن بحث شد. عصاره ماکا می‌تواند چندین مزیت به‌همراه داشته باشد. این گیاه با افزایش حجم منی، تمایلات جنسی در مردان را افزایش می‌دهد و از این طریق اختلالات جنسی و قدرت باروری در مردان را بالا می‌برد. حتی ریشه این گیاه برای تقویت سیستم ایمنی، افزایش انرژی بدن و کاهش خستگی نقش بسیار موثری دارد. آشواگاندا هم یکی از ترکیبات موجود در این قرص است. این گیاه از طریق بهبود کیفیت اسپرم در برطرف‌کردن مشکلات باروری در آقایان موثر است. گیاه آشواگاندا باعث کاهش قند و چربی خون، استرس، اضطراب، درد و التهاب می‌شود.

6. قرص اکتی اید ابیان دارو

قرص اکتی اید ابیان دارو یک مکمل غذایی برای بهترشدن عملکرد جنسی و قدرت باروری در مردان است. این قرص هم دارای عصاره‌های گیاهی و ویتامین‎‌های مختلف است که بر تولید تستوسترون، انرژی، جریان خون و استقامت تاثیر مثبت دارند. همچنین قرص اکتی اید می‌تواند بر کاهش افسردگی، استرس و التهاب موثر باشد. ال آرژینین، جینسینگ، کوکیوتن، ان استیل سیستئین، اینوزیتول، زینک، سلنیوم و انواع ویتامین‌ها از جمله ترکیبات موجود در این قرص هستند. هر یک از این مواد خواص خاص خودشان را دارند.

ال آرژینین باعث بهبود عملکرد جنسی در مردان می‌شود و اختلالات نعوظ را برطرف می‌کند. ان استیل سیستئین مشتقی از آمینواسید ال سيستئين با خاصیت آنتی‌اکسیدانی بالاست که باعث کاهش رادیکال‌های آزاد می‌شود؛ در نتیجه، مایع منی و عملکرد اسپرم را بهبود می‌بخشد. اینوزیتول یک ماده شبه ویتامینی است که بر بلوغ و حرکت اسپرم‌ها موثر خواهد بود. زینک هم جزو مواد موثر در ترکیب قرص اکتی اید ابیان دارو است که در بهبود فرایند باروری و تولید مثل نقش دارد.

سخن پایانی

زمانی که یک مرد شانس ضعیفی برای باردارکردن طرف مقابل خود داشته باشد به مشکل ناباروری مبتلا است. این مشکل می‌تواند ناشی از علت‌های مختلفی باشد. معمولا قدرت باروری در مردان به کیفیت اسپرم بستگی دارد. در واقع شکل ظاهری، تعداد و حرکت اسپرم‌ها بر باروری تاثیر مستقیم دارند. برای رفع مشکل ناباروری روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش‌ها استفاده از مکمل های بهبود باروری آقایان است.

انواع بسیاری از این مکمل‌ها وجود دارد که هر یک از آن‌‎ها می‌توانند برای بهترشدن باروری نقش موثر داشته باشند. در این مطلب از داروخانه آنلاین داروتامین به معرفی مهم‌ترین و البته بهترین مکمل‌های بهبود باروری در آقایان پرداخته شد. در صورت نیاز می‌توانید این مکمل‌ها یا مکمل‌های دیگر را به‌صورت آنلاین از داروتامین تهیه کنید.

ارسال نظر