تقویت میل جنسی بانوان

اهمیت تقویت میل جنسی در رابطه زناشویی

یکی از مهم‌ترین مسائل در تقویت رابطه زناشویی رابطه جنسی است. تقویت جنسی بانوان و آقایان کیفیت زندگی متاهلی را افزایش می‌دهد. معمولا زوج‌هایی که در برقراری رابطه جنسی مشکل دارند، در زندگی متاهلی خود با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند. حتی ممکن است عدم برقرای رابطه جنسی درست تبعات منفی را برای زوجین به همراه داشته باشد. کمبود میل جنسی مرد یا زن در بسیاری از مواقع سبب به خطر افتادن زندگی مشترک می‌شود. در چنین شرایطی برای حفظ زندگی مشترک زوجین می‌بایست از روش‌های درمانی بر حل این مشکل استفاده کنند.

در صورتی که هرکدام از زوجین به برقرای رابطه جنسی تمایلی نداشته باشد یا میل جنسی آن کم باشد، قادر به رفع نیاز جنسی همسر خود نخواهد بود. لازم به ذکر است کم شدن میل جنسی مسئله‌ای است که ممکن است هم در خانم‌ها و هم در آقایان رخ دهد. بهترین راه حل برای جلوگیری از مشکلات ناشی از کاهش میل جنسی، استفاده از راهکارهای درمانی و رژیم‌های مناسب است.

در ادامه این مطلب قصد داریم راهکارهای مختلف برای افزایش میل جنسی را برای شما خوانندگان محترم شرح دهیم، بنابراین تا پایان این مطلب ما را همراهی فرمایید.

 

علت نوسان میل جنسی بانوان

بانوان به دلیل فیزیولوژی متفاوتی که دارند در طول زندگی خود با نوسانات جنسی زیادی مواجه می‌شوند. عموما خانم‌ها در دوران بارداری، شیردهی و یائسگی تحت تاثیر شرایط هورمونی متفاوتی هستند و این موضوع در کاهش میل جنسی آن‌ها در این دوران موثر است. گاهی مصرف داروهای خاص هم منجر به کاهش میل جنسی در بانوان می‌شود. از جمله این داروها می‌توان به داروهای  موثر در برطرف کردن اختلالات خلقی اشاره کرد.

میزان هورمون‌های زنانه گاهی تحت شرایطی کم و زیاد می‌شود، این مسئله در کاهش میل جنسی در بانوان تاثیرگذار است. احساس درد در هنگام برقراری رابطه به دلیل خشکی واژن از دیگر عوامل کاهش میل جنسی خانم‌ها است. درمان و تقویت جنسی بانوان در چنین شرایطی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

یوگا

 

 

تنها دلایل فیزیولوژی منجر به کاهش رابطه جنسی نمی‌شوند، گاهی مشکلات روحی و روانی مانند استرس و اضطراب شدید، ناراضی بودن از شکل ظاهری بدن به ویژه اندام‌های جنسی، درگیری‌های فکری، پایین بودن اعتماد به نفس و... میل بانوان را برای برقرای رابطه جنسی به شدت کاهش می‌دهد. علاوه بر این موارد سبک زندگی ناسالم هم باعث کم شدن میل جنسی خانم‌ها می‌شود. از جمله این موارد می‌توان به عدم تحرک کافی، اضافه وزن، مصرف مواد مخدر و الکل اشاره کرد.

بسیاری از خانم‌ها هستند که به دلیل عدم علاقه به همسر خود، میلی به برقراری رابطه جنسی با او ندارند. این مسئله نه تنها زمینه ساز مشکلات فراوانی در زندگی زناشویی است، بلکه در صورت برقراری رابطه جنسی هم زوجین به لذت جنسی نخواهند نرسید. در بسیاری از مواقع زمانی که فرد از رابطه جنسی لذت نمی‌برد، به برقراری رابطه جنسی در دفعات بعدی هم میلی نخواهد داشت. در ادامه به برخی از دلایل مهم در کاهش لذت جنسی بانوان و سرد شدن روابط عاطفی اشاره کرده‌ایم:

      عدم تحریک زن قبل از برقراری رابطه جنسی

      تقاضای بیش از اندازه سکس از جانب مرد

      خیانت

      نداشتن درک درست زوجین از یکدیگر

       عدم شناخت مرد از نقاط حساسی که در بدن زن وجود دارد

      ابراز محبت نکردن به زن در حین رابطه جنسی

      دعوا و بحث و جدل بین زوجین

      زود انزالی و اختلال در نعوظ آقایان

 

 

 

 

عوامل نشان دهنده کاهش میل جنسی در خانم‌ها

برخی از عوامل کاهش میل جنسی در خانم‌ها عبارت‌اند از:

      لذت نبردن از برقراری رابطه

      عدم تمایل به داشتن رابطه جنسی

      فکر نکردن در رابطه با برقراری رابطه جنسی

      مایل نبودن به شروع رابطه جنسی

      تحریک نشدن

 

چه عواملی در تقویت جنسی بانوان موثر هستند؟

انجام روابط جنسی یکی از عوامل موثر در تقویت روابط زناشویی است. در صورتی هر کدام از زوجین در این روابط دچار سردی و بی‌میلی شوند، واجب است که به فکر راهکار مناسبی برای درمان آن باشند. افزایش میل جنسی، زمینه ساز ایجاد شور و نشاط در زندگی زوجین  است. متاسفانه بر اساس آمار و ارقام یکی از دلایل اصلی طلاق و مشکلات زناشویی، عدم برقرای رابطه جنسی درست است.

 امروزه روش‌های گوناگونی برای درمان و تقویت جنسی بانوان وجود دارد. استفاده از قرص و شربت‌های مخصوص افزایش میل جنسی بانوان، داروهای گیاهی تحریک کننده میل جنسی، غذاها و رژیم غذایی مناسب در جهت بالا بردن تمایل به برقراری رابطه جنسی، راهکارهایی هستند که در افزایش میل جنسی بانوان موثر‌اند. علاوه بر این موارد به کار بردن ترفندهای روانشناسی هم در این زمینه مفید است.

بسیاری از بانوانی که با معضل کاهش میل جنسی مواجه هستند، از مراجعه به پزشک برای درمان این مسئله خجالت می‌کشند. همین موضوع زمینه ساز ایجاد مشکلات زیادی در زندگی زناشویی خواهد شد، چه بسا نتایج بدی در روابط مرد و زن هم در پی خواهد داشت. در صورتی که شما هم در دسته بانوانی قرار دارید که مایل به تقویت میل جنسی خود هستید، می‌توانید از مشاوره پزشکان متخصص در زمینه سلامت جنسی بهره‌مند شوید.

تقویت میل جنسی

 

 

معرفی دو کپسول‌های موثر در تقویت جنسی بانوان

کپسول ماکاویت اف یوروویتال

این محصول ترکیب متعادلی از انواع ویتامین، ترکیبات گیاهی و مواد معدنی است. کپسول ماکاویت اف یوروویتال یک راهکار مفید و اختصاصی برای تنظیم کردن فعالیت‌های هورمونی بدن خانم‌ها و بالا بردن سطح انرژی آن‌ها است. یکی از ویژگی‌های مثبت کپسول ماکاویت استفاده از ترکیبات طبیعی همچون عصاره گیاه گوارانا و ماکا در تولید آن است. عناصر مفید زینک و سلنیوم و ویتامین‌های مختلف گروه بی از دیگر مواد سازنده این کپسول هستند.

در طراحی کپسول ماکاویت از ترکیبات و عناصری استفاده شده است، که تاثیر زیادی در تعدیل هورمون‌های زنانه، افزایش میل جنسی، کاهش علائم آزار دهنده مربوط به دوران یائسگی و بهبود خلق و خوی بانوان دارد. بانوانی که از این محصول استفاده می‌کنند شاهد افزایش سطح انرژی در طول روز  خواهند بود. این افراد دیرتر از بانوان دیگر خسته می‌شوند و برای انجام‌ کارهای روزمره خود از استقامت بالایی برخوردار هستند.

علاوه‌بر تاثیری که این محصول در افزایش میل جنسی دارد، خانم‌های ورزشکار هم می‌توانند از این محصول برای افزایش توانایی و استقامت خود استفاده کنند.

کپسول ماکاویت در بسته‌بندی‌های 60 عددی تولید می‌شود. هر بسته از این محصول برای یک ماه مصرف بانوان کافی است. مصرف این محصول در تقویت جنسی بانوان موثر است.

 

کپسول آرژین مکس فورت بانوان ورسک

فرمولاسیون متفاوت و منحصر به فرد کپسول آرژین مکس فورت بانوان ورسک تنها مخصوص به بانوان طراحی شده است. ال سیترولین، گیاه تری بولوس، زعفران، ال آرژنین، عصاره ال سیترولین مواد جنسی هستند که میل جنسی را افزایش و به عنوان محرک فعال در این محصول به کار رفته‌اند.

ترکیبات به کار رفته در این فرآورده سبب افزایش میل جنسی، تحریک پذیری بیشتر، داشتن احساس شور و هیجان در حین برقراری رابطه جنسی، بهبود تورم مهبلی و تجربه کردن اوج لذت در رابطه جنسی می‌شود.

بیوتین، لوتئین، ویتامین E و ویتامین‌های دیگر به همراه سیانوکوبالامین، زینک، اسید فولیک و سلنیوم نقش محافظ فعال دارند و از این طریق به کاهش تبعات پیری رگ‌ها، محافظت از بافت اندام تناسلی و حفاظت و بهبود دیواره عروق کمک می‌کنند.  

اگر به دنبال دریافت نتایج مطلوب در جهت تقویت جنسی بانوان هستید، توصیه می‌شود دوره طولانی درمان را به طور کامل پشت سر بگذارید. استفاده منظم کپسول آرژین مکس فورت در دراز مدت، اثربخشی شگفت انگیزی را بر عملکرد قوای جنسی بانوان خواهد داشت. در صورتی که این محصول را به صورت منظم و مداوم در طول دوره درمان خود مصرف کنید، حتی پس از قطع مصرف این کپسول، تا دو هفته شاهد تاثیر مثبت آن خواهید بود.

کپسول آرژین مکس فورت بانوان ورسک

 

 

تاثیر روابط زناشویی در تقویت جنسی بانوان

جالب است بدانید روابطی که مرد و زن با یکدیگر دارند در کیفیت رابطه جنسی آن‌ها تاثیر مستقیم دارد. اگر زوجین نسبت به یکدیگر احساس خوب و مثبتی داشته باشند، از برقرای رابطه جنسی لذت بیشتری خواهند برد.

گاهی برخی از زوجین در چگونگی برقراری رابطه جنسی مشکل دارند. در وهله اول مرد باید با نقاط حساسی که در بدن زن وجود دارد آشنا باشد. در پی این شناخت احتمال اینکه مرد بتواند همسر خود را تحریک و او را به اوج لذت برساند بیشتر است. یک رابطه جنسی خوب نتیجه ارتباط احساسی قوی بین زن و مرد است.

هرچقدر زن و مرد در رابطه با نیازهای یکدیگر شناخت بیشتری داشته باشند، ارتباط بهتری بین آن‌ها شکل می‌گیرد. درک نیاز جنسی و تلاش برای برطرف کردن آن، میل به برقراری رابطه جنسی را افزایش می‌دهد.

لازم به ذکر است که در کنار تمامی موارد ذکر شده سلامت جنسی خانم‌ها باید بررسی شود. سبک زندگی بانوان و رژیم غذایی آن‌ها تاثیر زیادی در کیفیت رابطه جنسی دارد. هر چقدر بانوان محترم در جهت ارتقا کیفیت زندگی و وضعیت جسمی و روحی خود بکوشند، در پی آن رابطه جنسی احساس لذت بیشتری در آن‌ها ایجاد خواهد کرد.

شما می‌توانید محصولات ذکر شده در این مطلب را برای افزایش تقویت جنسی بانوان، از داروخانه آنلاین داروتامین تهیه کنید. تمامی محصولات داروخانه دارو تامین جهت مصرف دارای تاریخ انقضا می‌باشند. در هر کجای ایران که باشید می‌توانید انواع دارو و محصولات آرایشی بهداشتی را از این سایت معتبر تهیه کنید.

 

 

ارسال نظر