نقد و بررسی شربت ایمیونیس و اهمیت تقویت سیستم ایمنی

روزانه تعداد زیادی از افراد به دنبال مکمل برای تقویت سیستم ایمنی به داروخانه‌ها مراجعه می‌کنند و از دکتر داروساز راهنمایی می‌گیرند. شربت ایمیونیس که تحت لیسانس شرکت ویتابیوتیکس (Vitabiotics) انگلستان تولید می‌شود یکی از بهترین مکمل‌های تقویت سیستم ایمنی و همچنین محافظت از سلول‌های بدن است. این مکمل به بدن کمک می‌کند تا در برابر انواع عفونت‌ها مانند آنفولانزا، سرماخوردگی، کرونا و... مبارزه کند.

ویتابیوتیکس

سیستم ایمنی سالم برای سلامت کلی بدن، بسیار مهم است. برای مبارزه با عفونت‌ها، ویروس‌ها و سایر بیماری‌ها به یک سیستم ایمنی قوی نیاز داریم. خوشبختانه، راهکارهای زیادی وجود دارد که می‌توانیم برای تقویت سیستم ایمنی و داشتن یک سبک زندگی سالم انجام دهیم. با این مقاله از وبلاگ داروتامین همراه باشید تا علاوه‌بر آشنایی با مزیت‌های سیستم ایمنی سالم، با شربت ایمیونیس و ویژگی‌های آن آشنا شوید.

مزایای سیستم ایمنی سالم و قوی چیست؟

سیستم ایمنی بدن، سیستم دفاعی طبیعی بدن است که با مهاجمان خارجی مبارزه می‌کند. چنین مهاجمانی می‌توانند ویروس‌ها، انگل‌ها و قارچ‌ها باشند؛ اما اگر سیستم ایمنی به خطر بیفتد، ممکن است در نهایت دچار بیماری شوید. به همین دلیل است که باید برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود تلاش کنید. یک سیستم ایمنی قوی کمک می‌کند قوی سالم باشیم.

مزایای تقویت سیستم ایمنی بدن

شک نداریم مزیت‌های داشتن یک سیستم ایمنی سالم و قوی را می‌دانید. هر چه باشد چندبار در سال ممکن است سرما خورده باشید و این موضوع را بدانید که نیاز است با مصرف ویتامین، سیستم ایمنی بدنتان را قوی‌تر کنید.

  1. احساس سلامتی: هیچ مکمل یا قرصی وجود ندارد که بتوانید از آن به‌صورت صد در صد برای بهبود سیستم ایمنی استفاده کنید. عادات زندگی سالم را پیش بگیرید؛ زیرا به شما در پیشگیری از بیماری‌های عفونی کمک می‌کنند. به این ترتیب شما همیشه احساس سلامتی خواهید کرد. سیستم ایمنی بدن شما مانعی برای جلوگیری از ورود مهاجمان یا آنتی‌ژن‌های مسری به بدن و ایجاد بیماری ایجاد می‌کند.
  2. بهبود سریع‌تر زخم‌ها: واضح است هرکسی که می‌خواهد هر زمان بدنش آسیب می‌بیند سریع‌تر بهبود یابد و اینجاست که سیستم ایمنی برای کمک به بهبود آسیب‌ها مفید است. افرادی که سیستم ایمنی قوی‌تری دارند، سریع‌تر از دیگران از آسیب بهبود می‌یابند، زیرا سیستم ایمنی بدن آن‌ها روند بهبودی را تحریک می‌کند. کسانی که ایمنی ضعیفی دارند ممکن است بهبودی زخم در آن‌ها بیشتر طول بکشد.

کاهش خستگی

  1. خستگی کمتر: هنگامی که سیستم ایمنی بدن ما قوی‌تر باشد، احساس خستگی کمتری خواهیم داشت. یکی از مواردی که می‌تواند سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد و باعث فعال ماندن شود، ورزش است. همانطور که تمرین می‌کنیم، بدن ما حرکات زیادی انجام می دهد که به ما کمک می‌کند فعال بمانیم، احساس قوی‌تر بودن کنیم و وزن سالمی داشته باشیم. سیستم ایمنی ضعیف می تواند باعث شود احساس ضعف و حستگی مفرط داشته باشیم.
  2. کاهش میزان عفونت‌ها: از آنجایی که سیستم ایمنی قوی نقش مهمی در مبارزه با عفونت‌ها ایفا می‌کند، واضح است که این احتمال وجود دارد که ما در طول زندگی خود بیماری‌های عفونی را تجربه خواهیم کرد. سیستم ایمنی، گلبول‌های سفید، پروتئین‌ها و سایر مواد شیمیایی را برای حمله و از بین بردن مواد ایجاد کننده بیماری تولید می‌کند. بنابراین، آن‌ها قبل از تولید مثل در بدن از شر آنتی ژن‌ها خلاص می‌شوند.

نکته: از ویتامین‌ها و مکمل‌ها برای تقویت سیستم ایمنی استفاده کنید

یکی از موثرترین راه‌ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش مصرف ویتامین است. مولتی‌ویتامین‌ها و مکمل‌ها به ما کمک می‌کنند تا سلامت کلی خود را بهبود ببخشیم. در حالی که مکمل‌هایی وجود دارند که در دسترس ما قرار دارند؛ قبل از امتحان کردن آن‌ها با پزشک خود صحبت کنید.

با سبک زندگی سالم، سالم بمانید

سالم ماندن باید بخشی از سبک زندگی شما باشد. به همین دلیل، مطمئن شوید که از یک رژیم غذایی سالم برای افزایش سلول‌های ایمنی بدن خود پیروی کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید مقدار زیادی میوه و سبزیجات مصرف کنید؛ زیرا آنتی اکسیدان‌های آن‌ها می‌توانند با عفونت‌ها مقابله کنند.

معرفی شربت ایمیونیس

شربت ایمیونس

ایمیونیس یک فرمولاسیون جامع برای تقویت سیستم ایمنی است و مقدار مناسبی از آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین D3 را برای بدن فراهم می‌کند. همچنین بقیه مواد مغذی موجود در این مکمل مانند بتاکاروتن، محافظت از سلول‌ها را از داخل سلول و حتی از DNA آن‌ها شروع می‌کنند.

بررسی ترکیبات شربت ایمیونیس

این مکمل حاوی مقدار مناسبی از ویتامین D3، سلنیوم، زینک، ال-کارنیتین، بتاکاروتن، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌های مورد نیاز بدن است. ایمیونیس مواد معدنی ضروری بدن مانند زینک و سلنیوم را فراهم ساخته است. این مواد در فعالیت بیش از ۳۰۰ آنزیم آنتی اکسیدان بدن نقش دارند و به خنثی کردن مواد مضری مانند رادیکال‌های آزاد و پراکسیدازها کمک می‌کنند. آن‌ها با این روش از سلول‌های بدن در برابر آسیب‌های اکسیداتیو محافظت می‌کنند‌. جدول زیر نشان‌دهنده مواد مغذی و مقدار هریک از این مواد است.

ترکیبات شربت ایمیونس

ویژگی‌های منحصربه‌فرد شربت ایمیونیس

  1. بدون رنگ مصنوعی؛
  2. بدون نمک، لاکتوز و مخمر؛
  3. عدم تست روی حیوانات؛
  4. مناسب برای افراد با رژیم غذایی گیاه‌خواری؛
  5. آزمایش‌شده توسط یک مطالعه جهانی.

ویژگی‌های شربت ایمیونس

شرایط و نحوه مصرف شربت ایمیونس

شربت ایمیونیس را طبق دستور زیر یا مطابق دستور پزشک خود مصرف کنید:

کودکان (۳ الی ۱۲ سال): نصف تا یک قاشق مرباخوری (۲,۵ الی ۵ میلی لیتر) دوبار در روز؛

بزرگسالان: یک الی دو قاشق مرباخوری (۵ الی ۱۰ میلی لیتر) دوبار در روز؛

  • قبل از مصرف، بطری را به خوبی تکان دهید.
  • هر قاشق مرباخوری حدودا باید برابر با ۵ میلی‌لیتر باشد.

عوارض جانبی شربت ایمیونیس

در صورت مصرف این مکمل، مطابق با دوز تعیین شده توسط شرکت تولید کننده یا پزشک، عوارض جانبی‌ای به دنبال نخواهد داشت. در صورت حساسیت به هریک از اجزای این مکمل از مصرف آن خودداری و با پزشک خود مشورت کنید. همچنین از مصرف بیش از حد این مکمل بپرهیزید.

نکات قابل توجه

  1. در صورتی که به علت بیماری تحت مراقبت پزشکی هستید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید، قبل از شروع به مصرف این مکمل، با پزشک یا دکتر داروساز خود مشورت کنید.
  2. در دوران بارداری یا شیردهی با نظر دکتر داروساز یا پزشک مصرف شود.
  3. فرآورده را حداکثر تا ۳ ماه پس از باز شدن در بطری مصرف کنید.
  4. قبل از مصرف، بطری را به خوبی تکان دهید.
  5. پس از مصرف، در بطری را کاملا ببندید، داخل جعبه و در جای خشک، خنک و دور از دسترس اطفال نگه دارید.

مزایای شربت ایمیونس

 حرف آخر

شربت‌ها، مکمل‌ها و مولتی‌ویتامین‌های بسیاری برای تقویت سیستم ایمنی بدن تولید و عرضه می‌شوند. اینکه کدام‌یک را می‌توانید مصرف کنید، کدام‌یک برای شما مناسب است و می‌تواند به بهبود شرایط جسمانی‌تان کمک کند، لازم است تحت نظر پزشک صورت بگیرد.

پزشک یا داروساز می‌تواند با توجه به وضعیت جسمانی‌تان بهترین و مناسب‌ترین مولتی‌ویتامین را تجویز کند. در صورتی که احساس می‌کنید سیستم ایمنی‌تان ضعیف شده است، می‌توانید پس از مشورت با پزشکان مجرب داروتامین، این دارو را تهیه کنید.

ارسال نظر